Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche: Výkonnější verze pro Boxster S a Cayman S v limitované edici

Diskuze (8)
Porsche představí speciální edice modelů Boxster S a Cayman S. Oba modely dostanou o 6 kW silnější motor a řadu exkluzivních prvků výbavy. Prodávat se začnou v září.

Nové modely Porsche nesou název Boxster S Porsche Design Edition 2 (vznikne 500 kusů) a Cayman S Sport (700 kusů). Navazují na úspěch Boxsteru RS 60 Spyder a Caymanu S Porsche Design Edition 1, které se nabízely od konce loňského roku a nyní už jsou vyprodané. Na rozdíl od nich ale budou mít nové edice výkon motoru 3,4 l (boxer) zvýšený ze standardních 217 kW na 223 kW. Prodej bude zahájen v září.

Karoserie Boxsteru S Porsche Design Edition 2 bude provedena v bílé barvě Carrara White. Stejně budou nalakována i 19palcová kola SportDesign a otvory pro vstup vzduchu do motoru. V interiéru bílou barvu dostane středová konzola a číselníky tří kruhových ukazatelů na přístrojovém štítu. Vizuálně je model od standardního provedení odlišen také podélnými šedými pruhy, které jsou vedeny středem karoserie a na bocích. Exkluzivitu modelu podtrhuje tabulka s pořadovým číslem v limitované sérii a možnost objednat si pánské hodinky navržené speciálně pro Porsche Design Edition 2. Za každý z 500 kusů tohoto Boxsteru si Porsche řekne o 65.539 Euro (cena v Německu).

Cayman S Sport je inspirovaný vrcholným modelem Porsche 911 GT3. Od něj je odvozená také nabídka barev karoserie – oranžová, zelená, černá, červená, žlutá a bílá, vždy s nápisem „Cayman S“ na boku. Edice Sport dále dostane černá 19palcová kola a elektronicky řízené tlumiče PASM (světlá výška nižší o 10 mm). Interiér je provedený v černé barvě s paketem Sport Chrono Plus, volant, hlavice řadicí páky a ruční brzdy jsou potažené Alcantarou. Pořadí v sérii je i u Caymanu S Sport vyznačeno na štítku před spolujezdcem. Celkem bude vyrobeno 700 kusů v ceně 69.942 Euro (cena v Německu).

Diskuze (8)
Avatar - Martin911Turbo
6. 8. 2008 15:33
Re: PORSCHE
Nesouhlasím, takový Cayenne Turbo S, potažmo v úpravě Magnum to je radost pohledět. Měl jsem tu čest Magnum vidět a projet se jako spolujezdec, klobouk dolů pěkný stroj. Jak jsem psal v jiné diskusi, byt tunelář tak je doma na relax 911 Turbo a na výlet do přírody, lesů vod a strání Cayenne S nebo Turbo
Avatar - riderhenry
4. 8. 2008 19:54
Re: PORSCHE
napsal to krasne. SOuhlasim s nim. Porsche je precizni, dalo by se mozna rict i dokonale, proste skalpel, nastroj, u ktereho se sazi predevsim na funkcnost, zabavu. Ferrari a jemu podobna jsou bohuzel casto vyuzivana (a tim padem se tomu prizbusobuje i dalsi vyroba) jako machrovina, vyjadreni toho, ze si to muzu dovolit. Uz jenom to, ze se Ferrari spojuje predevsim s vyraznou cervenou barvou a kremovym interierem, nebo ze za nalepku kone na zlutem podkladu, ktera se da vyrobit pod 20kc, zaplatite 30 000... Je samozrejme rychlejsi nez nejaky Cayman, at uz mluvime o kteremkoliv Ferrari, ale v porovname-li uzitnou hodnotu a cenu, tak nema Ferrari sanci. A co takhle Carrera GT? Neznam dokonalejsi auto. A pritom ma relativne obycejny interier. Nic proti Ferrari... Dnes jsem na parkovisti pred prodejnou Ikea videl cerne Gallardo, kolem hloucek lidi v kruhu a o auto se opiral borecek v kozene bunde... Malem jsem spadl smichy... :-)

Avatar - Martin911Turbo
4. 8. 2008 18:56
Edice 2
Tak Boxster v druhé edici v ódní bíle se mi líbí hodně! Ale Cayman S, tomu dávám přednost v Edici 1
Jinak je vše Porsche, takže není potřeba komentáře ;-)
Avatar - Martin911Turbo
4. 8. 2008 18:54
Re: PORSCHE
to jsi doufám myslel jako žert!
Avatar - da_b0mb
4. 8. 2008 14:23
Zlutej Cayman
nikdy bych neveril, ze to reknu, ale zlutej Cayman je k sezrani ;-)