Radford Type 62-2 JPS poprvé odhaluje svůj stylový interiér
Podobu exkluzivního sporťáku známe již pár týdnů, teprve nyní však automobilka zveřejnila podobu interiéru. A ten vypadá rovněž skvostně.
Znovuvzkříšená britská společnost Radford, jejíž minulost i plány mapovali před několika týdny kolegové, o sobě znovu dala vědět sérií několika zajímavých fotek, které poprvé ukazují interiér modelu Type 62-2 John Player Special, jenž by měl vzniknout v omezené sérii pouhých 12 kusů.
Na snímcích přitom můžeme vidět poměrně jednoduchou koncepci dvoumístné kabiny, která ovšem zaujme velmi jemnou kombinací moderních i klasických prvků, dekorů i technologií. Stačí se jen podívat na jednoduchý sportovní volant, za kterým je ukryt digitální přístrojový štít.
Celkově je přitom zbytek kabiny spíše krásně analogový, což kromě manuálního řazení s odhalenými táhly (k dispozici je ovšem i automatická převodovka) ukazují také tradiční hodinky a stopky od renomované společnosti Bremont Watch Company, díky kterým si řidič může sám měřit svá rychlá kola.
V kabině můžeme vidět také časté využití karbonu, který ovšem nepůsobí nijak rušivě či nepatřičně, nebo koženého čalounění s kontrastně žlutým prošíváním, které zdobí také sportovní sedadla s výrazným bočním vedením a čtyřbodovými pásy. Většina ovládacích prvků má jednoduchá tlačítka a otočné voliče, přesto bylo pamatováno také na moderní výbavu.
V kabině by měly být tři malé obrazovky, které přenášejí obraz z dozadu směřujících kamer – jde o daň za absenci zadního skla. Ve středové části palubní desky je pak elegantně integrován držák na mobilní telefon, který vlastně může suplovat běžný infotainment. Celá integrace moderní výbavy do jinak klasické kabiny ovšem vypadá krásně nenásilně.
„Radford přijímá a zesiluje to, co udělal původní výrobce,“ řekl Mark Stubbs, ředitel designu Radford. „Na tom stavíme. S tímto interiérem chceme, aby to byl stále Lotus Type 62-2, ale s profesionálním řemeslným zpracováním a použitím těch nejlepších dostupných materiálů, které nic neubírají na zážitku z lehkého sportovního vozu.“
Připomeňme, že pod kapotou vozů Radford je 3,5litrový přeplňovaný motor V6 od Toyoty, který je dostupný ve třech výkonnostních verzích. Model Classic Type 62-2 nabízí maximální výkon 320 kW, výkonnější Gold Leaf již 373 kW a vrcholná limitovaná edice JPS až 447 kW.