Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover se náročných podmínek nebojí ani jako hybrid. Takhle vyjel schody na Nebeskou bránu

David Bureš David Bureš 12. 2. 2018
25
2
Zobrazit náhledy (25)
Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu Range Rover vyjel schody na Nebeskou bránu
K slavné čínské Nebeské bráně na hoře Tianmen musíte vyšlapat 999 schodů. A nebo je můžete vyjet autem...

Land Rover odjakživa nabízí automobily přizpůsobené náročným podmínkám, ať už mluvíme o legendárním offroadu Defender nebo o zástupcích luxusní řady Range Rover. Výrobce zdůrazňuje, že terénu se nelekne opravdu žádné jeho auto, ani třeba hybrid. Důkazem toho je nejnovější akce, při níž plug-in hybridní Range Rover Sport P400e vyjel na čínskou Nebeskou bránu na hoře Tianmen.

Pokud se chcete k této Nebeské bráně dostat, musíte pěšky vystoupat 999 schodů, které v nejprudším místě dosahují převýšení 45 stupňů. To pro turisty není žádný med, natožpak, kdybyste se takovou cestu rozhodli vyjet autem. Land Rover se však takových náročných podmínek nezalekl a na náročnou trať vyjel s Range Roverem Sport P400e, plug-in hybridem kombinujícím zážehový dvoulitr s elektromotorem o systémovém výkonu 297 kW.

Při náročné jízdě se za volant hybridního Range posadil čínský závodník Ho-Pin Tung, závodník Formule E a pravidelný účastník čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans. „Zažil jsem Formuli E, Formuli 1 a vyhrál jsem čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans, ale tohle byla bez diskuze jedna z nejnáročnějších výzev, jaké jsem kdy čelil,“ říká Ho-Pin Tung, který loni dojel v Le Mans druhý, první v kategorii LMP2. Jakmile by totiž auto jednou ztratilo trakci, zastavilo by se až dole.

Než však došlo na samotnou jízdu na schodech k Nebeské bráně, musel Range Rover Sport P400e absolvovat cestu k patě schodiště, která vede po krásné silničce s 99 zatáčkami, na níž SUV mohlo využít dynamický režim svého systému Terrain Response 2.

Na schodišti už bylo potřeba sepnout terénní režim. Automobilka zdůrazňuje, že konkrétní vůz z této jízdy je sériový, takový, jaký ho můžete opravdu koupit. Obouval však příplatkové terénní pneumatiky, které poskytly větší ochranu proti ostrým schodům. Jízdu na schodech k Nebeské bráně vůz zvládl s jistícími lany, které sloužily jako bezpečnostní pojistka, kdyby došlo k nějakému problému. Automobilka však zdůrazňuje, že lana nepomáhala výkonu auta.

A jak celá jízda probíhala si můžete prohlédnout na přiložených videích.

360p720p1080p

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - _Karel_
No
_Karel_
| 13. 2. 2018
nejsem si jistej, že je to nějak zvlášť náročný. Nicméně parádní a krásný auto, a fantastický místo :yes:
Do té lanovky bych střízlivej nevlezl ani za dvě výplaty.
Avatar - Lackey
Nic nove pod slnkom
Lackey
| 12. 2. 2018
Historia a reklamy sa opakuju.
Podobnu reklamu uz stvorilo Audi na lyziarskom skokanskom mostiku s akousi quattro verziou A100, A6 .
[odkaz]

Ale tie schody do neba su fakt pekne, zajimave :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku