Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

RegioJet: Nová marketingová značka autobusů Student Agency

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Žluté autobusy společnosti Student Agency přecházejí pod novou marketingovou značku Regiojet.

Společnost Student Agency oficiálně oznámila, že od 4. dubna letošního roku začne její síť žlutých autobusů využívat marketingovou značku RegioJet, pod kterou byly doposud rozvíjeny aktivity v oblasti vlakové dopravy.

Autobusová doprava patří k nejdůležitějším podnikatelským aktivitám skupiny Student Agency, jejímž cílem je další růst, a to jak v České republice, tak na mezinárodních trzích.

Student Agency uvádí, že se chce prezentovat jako jednotná středoevropská síť autobusových a vlakových spojů s přepravními službami špičkové kvality a chce toto dělat pod marketingovou značkou RegioJet. Cílem je přepraví síť, která má v následujících letech ročně odbavit 15 až 20 milionů cestujících.

Dopravce bude postupně od dubna letošního roku nasazovat do provozu dalších 45 nových autobusů Fun&Relax a právě jejich uvedení do provozu bude již spojeno s novou marketingovou značkou sítě žlutých autobusů RegioJet. Také na stávajících autobusech bude v následujícím období postupně měněno logo Student Agency na RegioJet.

Pod novou marketingovou značkou RegioJet se má směrem k zákazníkům prezentovat celá síť žlutých autobusových a vlakových spojů. Logo RegioJet bude nově umístěno na autobusech, na veškerých komunikačních a marketingových materiálech.

Společnost zároveň potvrzuje, že i poté, co začne pro komunikaci se zákazníky používat marketingovou značku RegioJet, nenastane žádná změna z hlediska obchodního názvu společnosti. Ta bude i nadále z pohledu zákona, smluvních a licenčních dokumentů vystupovat pod svým stávajícím jménem Student Agency k.s.

Student Agency zůstává nadále také značkou pro další aktivity, jako jsou prodej letenek, studijních a pracovních pobytů, zájezdů, eurovíkendů a dalších cestovních služeb. Zůstává zachována také vlastní prodejní síť městských kanceláří pod značkou Student Agency, která nabízí prodej kompletního portfolia produktů v České a Slovenské republice. Síť prodejních míst na autobusových nádražích, kde probíhá prodej výhradně jízdenky na spoje společnosti, ponese nově jednotné marketingové označení RegioJet.

Kromě nového marketingového označení chystají žluté autobusy v roce 2016 další expanzi. Více spojů pojede od 18. 4. do Vídně, spoje z Prahy do Vídně se zrychlí a většina z nich pojede nonstop, dopravce posílí také spoje do Budapešti, Bratislavy či Itálie. V Německu dojde k posílení vnitrostátní přepravy, stejně tak dopravce zatraktivní ceny na lince do Amsterodamu. Další plánované novinky budou oznámeny později.

V roce 2015 přepravily žluté autobusy přibližně 7,25 miliónu cestujících na vnitrostátních a mezinárodních pravidelných linkách v České republice, na Slovensku a do zahraničí. Ve srovnání s předchozím rokem se jedná o vysoký nárůst cestujících o téměř 800 tisíc a tedy o 12,4 %, když v roce 2014 využilo pravidelných žlutých autobusových spojů 6,4 miliónů cestujících.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Avatar - Warrual
31. 3. 2016 20:14
Re: Nové autobusy
A mě zda pokračuje šikana zaměstnanců
31. 3. 2016 08:45
Nové autobusy
Mě by více zajímaly detaily o plánovaných nově nasazených autobusech :-)