Reklamy, které stojí za to: Cadillac ATS a netradiční konkurenti
Cadillac se rozhodl v nové reklamní kampani pro poněkud neobvyklé srovnání svého nejmenšího modelu ATS s luxusním nábytkem, piánem a svatebním dortem. Série krátkých spotů spojených označením „Luxperiments“ nabízí nejrůznější testy.
Sedan střední třídy Cadillac ATS se pyšní titulem North American Car of the Year 2013. Na českém trhu je tento model dostupný pouze s benzinovým čtyřválcem 2,0 Turbo o výkonu 203 kW. Ten je možné kombinovat se šestistupňovým manuálem, nebo automatem, v nabídce je i pohon všech kol.
V budoucnu by mělo být ATS v Evropě dostupné také s turbodieselem 2,0 CDTI BiTurbo od Opelu.
ATS cílí především na BMW řady 3, automobil je sportovně zaměřen, testován byl i na Severní smyčce Nüburgringu.