Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Captur: Facelift ve stylu Kadjaru

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 8. 3. 2017 • 08:26
46
1
Zobrazit náhledy (46)
Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur
Renault udělal s Capturem díru do světa, respektive hlavně do Evropy. „Clio na chůdách“ se líbí a v Ženevě dostalo drobné osvěžení.

Facelift Capturu přichází po čtyřech letech na trhu, tedy v polovině životního cyklu, Renault malý crossover představil na počátku roku 2013. Je spíše decentního rázu, vzal si inspiraci hlavně z většího Kadjaru. Změnila se lehounce maska, dále oba nárazníky, ten přední už nemá denní diody dokola, ale jen ve tvaru písmene C. Malý crossover je pořád sexy, k výraznějším modifikacím tváře nedošlo. Nelze si ovšem nevšimnout stříbrných plastových krytů podvozku, na bocích přibyly chromované pásy, v tomto ohledu ale jistě bude záležet na stupni výbavy.

Nabídka motorů modernizované verze se nemění. Paleta zážehových tedy obsahuje tříválec 0.9 TCe/66 kW a čtyřválec 1.2 TCe/87 kW. Pro Captur je určen i dobře známý čtyřválcový turbodiesel dCi objemu 1,46 l ve variantách 66 a 81 kW.

Renault připravil nové druhy litých kol v průměrech 16 a 17 palců. Výrazné laky rozšířily modrá Ocean, oranžová Desert a fialová Amethyst, bude tedy i nadále z čeho vybírat. Captur proslul dvoubarevnými kombinacemi (nyní je jich celkem 36) s odlišnými odstíny střechy, i tady dopřál klientele jednu novinku: stříbrnou Mercury. Příplatková skleněná střecha je pevná a lze ji objednat pouze k některým verzím.

Captur už může mít konečně i hlavní světla pouze diodová. Balíček elektronických asistentů rozšířilo hlídání mrtvého úhlu, samočinný parkovací pomocník umí vyhledat příslušné volné místo, jen je potřeba jet pod 30 km/h, což při této činnosti není problém. Řidič ovládá už pouze brzdu a plyn. Jak systém funguje v praxi a kolik prostoru potřebuje, na to si budeme muset ještě počkat.

Na bezklíčkový vstup a startování tlačítkem jsme si u moderních renaultů již zvykli, vždyť ho automobilka nabízí15 let.

Interiér určitě nepřišel o výsuvný šuplík před spolujezdcem, při představení původního modelu jsem se divil, že taková praktická věc předtím nikoho nenapadla... Subkompaktní stylovka v hávu crossoveru má i novou hlavici řadicí páky. Zlepšily se materiály, kvalitu plastů v kabině oživují ještě chromované prvky. Také čtecí lampičky dostaly LED. Vyšší specifikace mají sedadla s lepším bočním vedením, kompletně byly upraveny dveřní panely a příslušná tlačítka na nich. Infotainment R-Link v nejnovější verzi podporuje Android Auto, muziku si vychutnáte díky příplatkovému systému od Bose se subwooferem v kufru.

Nejluxusnější výbavy nesou názvy Signature S Nav a Initiale Paris, určitě se v nich dočkáme kůže Nappa na sedačkách, volantu i dveřích a hliníkových pedálů. Modernizovaný Captur dorazí na trh v létě.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Jaros71
Kde je atmosférický motor?
| 8. 3. 2017
Viz. nová 1.5 v Toyotě ?

S takovým motorem by se auto prodávalo ještě mnohem lépe..
Cituji z Toyoty :
atmosférický motor navíc nabídne nižší spotřebu paliva v reálných podmínkách....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku