Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Kadjar se konečně dočkal nového turbodieselu 1.7 Blue dCi. Za kolik ho pořídíte?

David Bureš David Bureš 7. 2. 2019
48
39
Zobrazit náhledy (48)
Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar
Důležitou novinkou na podzim odhaleného modernizovaného Kadjaru je nový turbodiesel 1.7 Blue dCi. Nyní se konečně dočkal české ceny.

Renault na začátku roku uvedl na trh modernizovanou verzi crossoveru Kadjar. V nabídce ale tehdy chyběla zásadní novinka faceliftovaného auta, nový turbodiesel 1.7 Blue dCi o výkonu 110 kW. O pár týdnů později se v ceníku nová sedmnáctistovka konečně objevila.

Nový vznětový motor se selektivní katalytickou redukcí o objemu 1749 cm3 je dodáván až pro nejvyšší stupeň Intens, a to za 737.400 korun. Standardně je motor s točivým momentem 340 N.m spárován s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem všech kol. I z toho důvodu je nejdražším nabízeným motorem pro Kadjar.

Motorem 1.7 Blue dCi poháněný Kadjar zrychlí z 0-100 km/h za 11,2 sekundy a jede maximální rychlostí 197 km/h. Parametry ve srovnání s konkurencí nejsou nijak zázračné, zřejmě jsou primárně daní za „ekologické“ zpřevodování kvůli normám.

360p720p1080p

Výbava stupně Intens je už každopádně bohatá. Zahrnuje 18palcová kola, volant potažený jemnou Nappa kůží, čalounění kombinující látku s koženkou nebo elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko.

Renault Kadjar – technická data a české ceny modernizované verze
Motor1.3 TCe1.3 TCe1.3 TCe1.5 Blue dCi1.7 Blue dCi AWD
Zdvihový objem [cm3]13321332133214611749
Válce/ventily4/44/44/44/24/4
Největší výkon [kW/min]103/5000117/5500117/550085/3750110/4000
Točivý moment [N.m/min]240/1600260/1750270/1800260/2000340/1750
Převodovka6M6M7DS6M6M
Max. rychlost [km/h]203210210189197
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,49,99,311,711,2
Průměrná spotřeba [l/100 km]5,95,95,64,45,2
Cena Zen [Kč]529.900----
Cena Edition [Kč]549.900569.900---
Cena Intens [Kč]584.900604.900656.900629.900737.400

Dále nechybí ani multimediální systém R-Link 2 včetně navigace, dvouzónová automatická klimatizace, dešťový a světelný senzor, varování před opuštěním jízdního pruhu, přední a zadní parkovací senzory nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

Kadjar se tak stává dalším Renaultem, který se dočkal nástupce motoru 1.6 dCi. Už dříve se 1.7 Blue dCi objevil v nabídce (Grand) Scénicu a Talismanu. V těchto vozech nabízí verzi se 110 kW, duo Scénic/Grand Scénic přitom dostalo i slabší variantu s 88 kW. Motor najdeme též v Nissanu Qashqai, v němž je dostupný i s pohonem pouze jedné nápravy.

Renault Kadjar – cenové srovnání motoru 1.7 Blue dCi s konkurencí
ModelRenault KadjarKia SportageNissan QashqaiŠkoda Karoq
Motor1.7 Blue dCi AWD1.6 CRDi1.7 dCi2.0 TDI 4x4
Pohon4x44x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]1749159817491968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/4000100/4000110/3500110/3500-4000
Točivý moment [N.m/min]340/1750320/2000-2250340/1750340/1750-3000
Převodovka6M6M6M6M
Max. rychlost [km/h]197180192196
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,211,89,58,9
Průměrná spotřeba [l/100 km]5,25,15,9*5,1
Základní cena [Kč]737.400704.980558.100684.900
*Podle WLTP

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - jirousekji
Katastrofa
| 25. 2. 2019
Ano, souhlasím, dále je podvod motor 1.2 Tce od Renaultu, kterého doslova ničí krátké trasy, koupím si třeba Clio, které je městské vozidlo,a ejhle na první prohlídce vám řeknou že motoru nedělá dobře to či ono.Jistě vůz má 5 let Renault záruku, takže rozum mi říká jezdi jak potřebujete,smrt motoru snad nepřijde po záruce.Podvod jako prase.jedná se o kód motoru h5f.Na sociálních sítích se o tomto motoru píše hafl. :'-(
Katastrofa
| 9. 2. 2019
Prečo hneď nadpriemerná? Závisí to od priebehu momentu aj sprevodovania. Pokiaľ bude motor dávať najlepší výkon v stredných a vyšších otáčkach, môže úplne naspodu z nuly váhať, čím na akcelerácii stratí, ale zas v stredných otáčkach, kde sa pružné zrýchlenie obvykle deje, môže mať výkonu dosť a predbiehať bude svižne.
Avatar - xxc
Katastrofa
| 8. 2. 2019
Zrýchlenie bude slabé, ale pružnosť nadpriemerná? Uvidíme.
Katastrofa
| 8. 2. 2019
A kedy to, prosím ťa, využiješ? Zrýchlenie z 0 na 100 nehovorí nič o pružnosti, a tú predsa potrebuješ.
Avatar - xxc
Katastrofa
| 8. 2. 2019
Napisal som nieco zle, alebo nepravdivo? Je rozdiel nieco pisat srandovne z recesie a rozdiel poukazovat na (zaujimave) skutocnosti.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku