Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Sandero: První facelift se ukázal v Brazílii

David Bureš
Diskuze (6)
Po téměř čtyřech letech ve výrobě přišel čas na modernizaci přeznačkované Dacie Sandero.

Renault představuje facelift modelu Sandero, což je přeznačkovaná Dacia Sandero pro Brazílii a další jihoamerické trhy. Jedná se o první modernizaci vozu, který se prodává od konce roku 2007.

Automobil dostal upravenou příď, která svým provedením navazuje na loňský koncept Sandero Stepway. Úzká přední mřížka chladiče pokračuje v současném designovém trendu Renaultu a modernizované Sandero tak v mnohém připomíná současné generace Mégane či Clia. Novinkou je také přední nárazník s nově řešenými mlhovými světly.

Na zádi jsou změny méně výrazné. Zadní světlomety mají jinou grafiku, pod logem automobilky se objevil mohutný nápis Sandero.

Vylepšením prošel i interiér, kde se objevuje nová grafika přístrojových panelů a upravená středová konzole s novým rádiem. Podle Renaultu byla zlepšena i hluková izolace interiéru.

V nabídce bude jeden benzinový motor – 1,6i 8V Hi-Torque o výkonu 71 kW. Další dvě jednotky – 1,0 16V Hi-Flex o výkonu 57 kW, a vrcholné 1,6i 16V Hi-Flex s 84 kW – jsou upraveny i pro spalování alkoholu. Takové řešení je v Brazílii nesmírně populární, etanol je zde levnější než benzin a na etanolová“ se vztahuje i nižší 11% daň.

Renault Sandero bude nabízen ve čtyřech stupních výbavy – Authentique, Expression, Privilege a Stepway s terénním vzhledem. Zvýšenou světlou výšku Stepwaye doplňují rozsáhle použité plastové doplňky předního nárazníku. Zadní nárazník, nástavce prahů a gumové lemy blatníků zůstaly oproti verzi před faceliftem beze změn. Uvnitř bylo použito několik červených detailů a nápisy Stepway.

Cena modernizovaného Sandera se bude v Brazílii pohybovat od 28.700 brazilských realů (v přepočtu cca 301.000,- Kč) za základní Authentique s litrovým motorem po 42.600 brazilských realů (448.000,- Kč) za Sandero Stepway s motorem 1,6i 16V Hi-Flex.

Jihoamerické dvojče Dacie Sandero mělo premiéru v září roku 2007, zatímco evropský model se představil až v březnu 2008 na autosalonu v Ženevě. Provedení Stepway mělo ještě větší náskok. Pod značkou Renault se představilo v Brazílii na konci srpna 2008, zatímco Dacia měla premiéru až v květnu 2009 v Barceloně.

David Bureš
Diskuze (6)
Avatar - Vencos
12. 5. 2011 13:35
Re: facelift
Já jen že to jsou typicky pitomý rejpy Koncernovejch fanatiků, pro který je všecko sh-it a scoka,jen proto,že to není úžasně německé...
Avatar - das_autos
11. 5. 2011 20:14
Re: facelift
A jako co?Máš něco proti mímu nicku?Jestli se ti tohle auto líbí jsi asi slepej nebo nosíš ještě plíny.
Avatar - Vencos
11. 5. 2011 14:45
Drahá auta
Nevíte ale někdo,proč jsou v Brazílii tak drahá auta? Nejlevnější auto na trhu je Fiat Mille (aka starý uno) a to stojí v přepočtu asi 230 tisíc...
Avatar - Vencos
11. 5. 2011 14:43
Re: facelift
co za příspěvek čekat od člověka s takovým nickem,že 8-s :no:
11. 5. 2011 12:23
Re: facelift
tak nejak..oproti tejto ale aj minulej verzii renault sandero je sucasna dacia sandero ovela krajsia a vobec vyzera hodnotnejsie..