Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trucks T P-Road je novinka, která není zcela nová

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Společnost Renault Trucks představuje model T P-Road, který nemíří na trh jako zcela nově vyrobené vozidlo, ale výsledek práce oddělení s označením Used Truck Factory.

Společnost Renault Trucks již v loňském roce představila své nové oddělení s označením Used Truck Factory, které se věnuje vozidlům starším pěti let a upravuje je podle potřeb jejich budoucích provozovatelů.

Nyní představuje jeden z modelů, který je výsledkem práce právě tohoto oddělení a jedná se o Renault Trucks T P-Road. Tento model vychází z vozidel, která svou kariéru zahájila jako sedlové tahače návěsu a v dílnách Used Truck Factory se mění v klasická nákladní vozidla osazená nástavbou.

Renault Trucks T P-Road patří do nové nabídky ojetých vozidel „na míru“ francouzského výrobce. Pečlivě vybraná vozidla této řady prochází 200 bodovou technickou kontrolou a renovací v oddělení Used Truck Factory v Bourg-en-Bresse.

Konverze, jejíž součástí je kompletní renovace mechanických skupin vozidla, začíná již zmíněnou kontrolou, po níž následuje demontáž kabiny a hlavních skupin pohonného ústrojí i náprav. Následně je provedena výměna hlavních částí rámu vozidla, která je nejdůležitějším krokem při proměně tahače s krátkým rozvorem ve vozidlo, na něž bude usazena nová nástavba podle potřeb jeho budoucího provozovatele.

V současné době jsou prováděny především dva hlavní typy konverzí. Při prvním z nich se sedlové tahače mění díky výměně hlavních částí rámu podvozku v klasická nákladní vozidla s delším rozvorem. K dispozici jsou aktuálně tři délky rozvoru náprav.

Used Truck Factory aktuálně nabízí Renault Trucks T P-Road s konfigurací podvozku 4x2 a možností výběru jedné ze tří délek rozvorů náprav od 5600 přes 6000 po 6500 mm. Na dokončená vozidla je poskytována záruka na jeden rok nebo 120.00 km, která se vztahuje na hnací řetězec - motor, převodovku a nápravy a je platná v celé servisní síti Renault Trucks v Evropě.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)