Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Sériový Ford SAV se jmenuje S-MAX, ale o nástupce Galaxy to není

Ondřej Láník Ondřej Láník 10. 1. 2006 • 18:17
10
58
Zobrazit náhledy (10)
Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max
Ford of Europe oficiálně oznámil jméno produkční verze před časem představeného konceptu SAV – nový model ponese označení Ford S-MAX, kde písmeno „S“ reflektuje zřetelně sportovní styling novinky.

Ford of Europe oficiálně oznámil jméno produkční verze před časem představeného konceptu SAV – nový model ponese označení Ford S-MAX, kde písmeno „S“ reflektuje zřetelně sportovní styling novinky. K charakteristickým rysům připravovaného modelu patří také flexibilní a velmi prostorný interiér.

Ford S-MAX, který rozšíří modelové portfolio společnosti Ford of Europe, staví na úspěchu multifunkčního modelu Focus C-MAX a v nabídce značky Ford se zařadí mezi kombi Mondeo a sedmisedadlový MPV model Galaxy. Ford S-MAX se bude vyrábět spolu s modely Galaxy a Mondeo v závodě automobilky Ford v belgickém Genku.

Ford S-MAX se nejširší veřejnosti představí v březnu na tradičním autosalonu v Ženevě, na automobilovém trhu se pak tato novinka objeví v polovině tohoto roku.

Zájemci o model Ford S-MAX si mohou díky originální konstrukci podlahy v zadní části karoserie FFS (Ford Fold Flat System) zvolit tradiční uspořádání pěti sedadel ve dvou řadách, nebo sedmi sedadel ve třech řadách.

S připravovaným modelem S-MAX a novým Galaxy posiluje Ford výrazně svoji pozici v sílícím segmentu velkých vozů. Na rozdíl od předchozí úspěšné generace Galaxy, která byla produktem společného podniku s Volkswagenem, byl nový MPV model Galaxy vyvíjen kompletně „doma“, tedy výhradně konstruktéry automobilky Ford.

Nový model S-MAX je prvním produkčním modelem automobilky Ford, který vznikl podle nového konceptu tzv. kinetického designu, který veřejnosti poprvé představila studie na autosalonu IAA v září 2005 ve Frankfurtu nad Mohanem.

Ford S-MAX se bude vyrábět v belgickém závodě Fordu v Genku, odkud vyjíždějí i Fordy Mondeo. Do přípravy flexibilního konceptu výroby Ford investoval 715 milionů EUR.

Od otevření závodu v roce 1964 se v Genku vyrobilo více než 12 milionů automobilů. Belgický závod je jednou z nejmodernějších automobilek v Evropě, která pracuje podle nejmodernějších principů štíhlé výroby. Závod v Genku, kde se bude od roku 2007 vyrábět i nové Mondeo, v současné době pracuje na dvě směny a zaměstnává 4946 pracovníků. Vloni z montážních linek závodu v Genku sjelo 207 163 automobilů.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
10. 1. 2006 21:50
Re: Olé
:-) :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku