Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda MissionL: A-Entry uvidíme ve Frankfurtu

Ondřej Láník
Diskuze (208)
Toto je první oficiální foto zbrusu nové Škody. Nástupce první Octavie Tour bude mít opět výklopnou záď.

Na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem ukáže Škoda už příští týden zbrusu nový model. Zatím jde oficiálně pouze o studii MissionL, definitivní produkční auto ale bude tvary studie věrně kopírovat.

Koncept blízký sériovému stavu odhaluje podobu šesté modelové řady, jež se stane symbolem startu modelové ofenzívy české automobilky. Kompaktní pětidveřový vůz bude uveden na trhy v Evropě, Rusku a v Číně v roce 2012. Každý z těchto regionů dostane vlastní verzi, která projde specifickými modifikacemi.

Indický trh navíc získá svou vlastní variantu v podobě kompaktního sedanu, odvozeného z Volkswagenu Polo Sedan.

Design MissionL sleduje nový styl, který automobilka poprvé ukázala na autosalonu v Ženevě letos na jaře.

Příď dostala identickou masku s novým logem a charakteristickým prolomením horní hrany. Světlomety mají podobný tvar, ale jsou větší než na Vision D.

Zcela nová, ale očekávaná je silueta. Evropský model, který se vydá mezi Fabii a Octavii, bude opět liftback, zadní víko tedy bude v jednom celku společně se zadním sklem.

Ondřej Láník
Diskuze (208)
9. 9. 2011 21:31
Re: Design
Treba to oznamovani novych rad co pul roku plati prave do doby, nez budou mit zastupce pro zminene segmenty (SUV, MPV...).
Avatar - Jáchym
7. 9. 2011 18:57
Re: Dotaz
dík.. nějak sem přehlídl ;-)
Avatar - Jáchym
7. 9. 2011 18:53
Design
Jo, musim uznat, tohle je hezký. Z profilu mi ten předek hodně připomíná Audi A8, zadek je ale originál. Jen si nějak nedokážu moc představit to představování nové modelové řady co půl roku.... jasně chybí třeba to miniauto který bude, chybí MPV, případně velký SUV, ale jestli chtěji zařazovat další modelový řady mezi ty stávající jako tímto? Třeba mezi Octavii a Superb, Fabii a to nejmenší co bude.... přijde mi že ty rozdíly jsou minimální, je ale pravda že je to trend i jiných automobilek, vydávat "nové" řady, které se liší od těch nad a pod nima jen minimálně a těžko říct jestli se vyplatí investovat do vývoje a nebylo by přínosnější ty prachy vrazit do těch stálic.... čistě můj názor.
7. 9. 2011 18:35
Re: Dotaz
Hledej šmudlo, jeho příspěvek tu je.
7. 9. 2011 06:47
Re: Hatchback
Rakev bych použil, kdyby nás jelo víc, zatím jsem jel maximálně ve 3 lidech a dvoje lyže a jeden snowboard se bez problému daly do auta, proto zatím rakev jenom leží v garáži. Fusion je malé auto co do segmentu, i když se svými více jak 4 metry už malý není fyzicky. Kufr 330 l je až dost. Já jsem nidky velké auto nechtěl a vždycky, když řídím něco většího (Lexus LS460, BMW 530d), tak si říkám, že toho místa navíc tam řidič tolik nemá (třeba v tom lexusu je to šílené, člověk je tím autem doslova zavalen). Děti zatím nemám, takže kočárek jsem nezkoušel osobně, ale už jsem s fusionem nějaké maminy s nemluvňaty jezdit viděl - takže asi záleží na kočárku. Ale auto na kočár (nebo kočár do auta) budu řešit, až budu mít děti, a to je tak za 5 let - to už si možná pořídím Fiata Freemont. >:D Nevím, jak liftback, protože v práci jezdím octavií I tour v kombíku, ale tam se ten kočárek vleze určitě, to auto je stěhovák.

Já chápu, že na to kouká někdo jinak než já, ale ty zase pochop, že jsou lidi, kteří by si koupili od škodovky obyčejný hatchback raději než liftback - tím spíš, pokud by byl i o pár tyček levnější. Těch 500+ l prostě všichni nepotřebujeme. Apropos, pokud se nepletu, takový Hyundai ix20 má při dvouprostorové karoserii kufr 480 litrů na mnohem menším půdorysu auta.