Spy Photos: Nové Audi A6 (C7) přijde v roce 2011 (nové foto)
Co od něj čekat? Nová A6 má stát na nové modulární platformě, kterou sdílí s většími modely A7 a A8. Zatímco vlajková loď dostala opět hliníkový prostorový rám karoserie (ASF), dvě menší modelové řady se musí spokojit s levnější hybridní konstrukcí, využívající kombinaci ocelového skeletu a povrchových dílů z hliníkových plechů. Hmotnostní úspora není v tomto případě tak výrazná, ale výrazný není ani cenový šok, který celohliníková konstrukce generuje u rozpočtářů Audi AG.
Vnější rozměry zůstanou na současné úrovni, růst už totiž vskutku není kam. A7 vyplnilo poslední skuliny, které se mezi aktuální A6 a novou A8 objevily. Zatímco 3 základní vnější míry zůstanou shodné, rozvor se prodlouží o neuvěřitelných 8 cm.
Podle zahraničních neoficiálních zdrojů budou Audi A6 vybavována opět především čtyřválcovými a šestiválcovými motory. Naftová nabídka nemůže začít jinak než čtyřválcem 2,0 TDI (130 kW, 380 Nm), pokračování má zajištěno šestiválec 3,0 TDI, který by se na trh měl dostat hned ve třech verzích, se 150 kW a 400 Nm, se 180 kW a 500 Nm a konečně s 220 kW a 650 Nm.
Zážehové portfolio má začínat známým čtyřválcem 2,0 TFSI (132 kW, 320 Nm), nad ním má být atmosférický (!) šestiválec 2,8 V6 FSI (150 kW, 280 Nm) a konečně dočasným vrcholem bude kompresorový 3,0 V6 TFSI (220 kW, 440 Nm). O příchodu silnějších verzí S6 (RS6) se zatím nemluví, ale je velmi pravděpodobné, že si Audi prestižní výkonový souboj s BMW a Mercedesem nenechá ujít.
Velkou věcí se zřejmě na začátku roku 2012 stane hybridní A6. V jejích útrobách se objeví čtyřválec, elektromotor a osmistupňová převodovka, a to celé má navázat na éru (z hlediska spotřeby) třílitrových Audi A2.