Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Ford Fiesta se třemi i pěti dveřmi

Ondřej Láník
Diskuze (4)
Fiesta zůstává i nadále zahalená. Poprvé se však ukázal prototyp třídveřové verze.

Nejnovější fotografie z Nürburgringu ukazují novou Fiestu nejen jako pětidveřový, ale také jako třídveřový hatchback. Novinka, která sdílí platformu B2E s novou Mazdou2, se bude prodávat nejen v Evropě, ale zřejmě také v USA.

Tvarování spodního vstupního otvoru v předním nárazníku bude společným znakem všech nových nebo inovovaných Fordů a Fiesta nebude výjimkou. Přední světlomety budou zasahovat daleko do blatníků a celé příď již teď vyhlíží nadmíru dynamicky. I když na první pohled silueta vypadá podobně jako u Mazdy2, zásadním rozdílem bude už grafika bočních oken - Fiesta nese poprvé malé trojúhelníkové okno u A-sloupku, které sesterská Mazda nemá. Platforma bude zřejmě nepatrně menší než u současného modelu, ale také výrazně lehčí.

K Fiestě bude i tentokrát existovat vyšší alternativa - nový Fusion.

Ondřej Láník
Diskuze (4)
15. 10. 2007 07:10
Zahalená
Zase prd vidno, takže je to len prázdne mútenie vody takmer o ničom. Menšie, ľahšie, tak ako nová Mazda 2. Kľučky dverí v rozličnej výške, len ťažko maskovateľné prelisy a nelineárne naväzujúce plochy - to všetko je nová Mazda 2. Tak aby to veľké vytešovanie sa nad očakávanou novou Fiestou neskončilo údivom opačného charakteru...
Avatar - Charger
13. 10. 2007 16:01
Re: Je to vyzva
naprosto souhlasím :yes:
Avatar - sargis
13. 10. 2007 14:01
Je to vyzva
Zrejme dalsie podarene auto od Fordu, ktore posilni jeho poziciu v Europe a ukaze amickej "pobocke", ako sa maju robit spravne auta. Ale nie o tom - koncecne spolu s Mazdou dvaja pionieri, ktori nejdu cestou nafukovania malych aut pomaly na uroven dnesneho Golfa, ale na malych rozmeroch ponuknu rovnocennu obyvaciu plochu. Radsej rozumnym sposobom usetrit 100-150kg na jednom aute (= zlepsenie agility a handlingu i spotreby), ako pumpovat miliardy do pseudohybridov. Je to vyzva na novy smer pre ostatnych vyrobcov, som zvedavy, ako sa s tym popasuju. Downsizing a benzinelektricke hybridy su sice pekne moderne veci, ale ked ma raz motor tahat 1500 kompaktnych kilogramov plus posadka, spotrebe nepomoze ani vietor do chrbta.