Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Opel Insignia OPC možná posílí až na 400 koní

Diskuze (11)
Společně s faceliftem Opelu Insignia dojde i na modernizace vrcholné verze OPC.

Nedávno jsme přinesli fotky maskovaného prototypu Opelu Insignia, který se testuje v provedení s mírně modifikovanou přídí a zádí. A změny podobného druhu čekají i na výkonné provedení Insignia OPC, alespoň dle špionážních fotografií.

Britský magazín Autocar k tomu přidává další informaci. Superopel by měl dostat silnější šestiválcový motor. Místo dosavadních 325 koní (239 kW) by měl přeplňovaný 2,8litrový motor posílit až na 400 koní (294 kW). Nejdražší produkt divize OPC by tím výrazně poodskočil menší Astře OPC (206 kW/280 k) i standardní Insignii 2,8 V6 Turbo 4x4 (191 kW/260 k).

Tak vysoký výkon si podle Autocaru vynutí posílení brzdové soustavy a úpravy podvozku. Není proto vyloučeno, že by úprava byla nabízena jako příplatkový paket, podobně jako model Insignia OPC Unlimited bez omezovače rychlosti (její maximum je 270 km/h).

Diskuze (11)
20. 8. 2012 19:01
Re: než
ja bych i rekl X proti a co mi vadi jako clovekovi, co ma s Opelem a Insignii svoji zkusenost, ale nebezpecnavosa apod. by zas psali, ze otravuju s nejakym odkazem na skutecnou uzivatelskou recenzi :-) ... ostatne kdo chce, najde si napr. na seznamu - skliku po zadani slov jako opel insignia 2012, opel zlín apod.
20. 8. 2012 08:23
Re: Podvozek
A o tom mluvím. Dostat se na vrchol s opc je hrozně těžké a vyžaduje ruku profesionála. Já jako amatér jsem v min. generacích (corsa, astra )měl dosti strachu... Auto je hrozně nepředvídatelné a tak jsem se prostě nikdy nedostal do takového klidového rozpoložení ( jako ano mám kontrolu nad autem a vím kam pojede ) jako třeba u imprezy STI a nebo u 330i. Corsu jsem měl jen chviličku, ale s astrou jsem chvíli jezdil a opravdu mi to přišlo hrozně rychlé natož jaký to má podvozek. Ano v rukou profesionála to může být o něčem jiném, ale pro nadšence jezdícího běžný provoz je to o ničem. Pokud chce člověk jet rychle tak si jízdu neužije. BTW: Co jsem mluvil s majitelem insignie OPC vidí to tak stejně - nicméně auto jako takové se mu líbí a jezdí hlavně po dálnicích takže tam to je OK.
Avatar - Ham.
19. 8. 2012 23:54
Re: Podvozek
Tady máš srovnání se špičkou třídy, celkově skončila Insignia OPC třetí za audi S4 a bmw 335i, před R36,
na okruhu Sachsenring skončila druhá když si dala k obědu jak 335i tak R36, takže s tím podvozkem to tak špatné není (v přímce ve zrychlení byla naopak nejpomalejší). Pokud někde trochu ztratila tak ve spotřebě.
[odkaz]
Avatar - Uhlik
19. 8. 2012 23:16
Re: Podvozek
Corsa OPC ma konkurenciu len u Clia RS (a to ho v mnohych testoch poraza). Astra OPC (v tej cenovej hladine nema ziadnu konkurenciu) vdaka LSD je uplne TOP takisto.

Inisgnia je moc velka a tazka, ale tiez v podstate nema konkurenciu (mimopremiovu).

To co pises platilo (a plati) hlavne o Vectre C.
19. 8. 2012 22:25
Podvozek
Výrobky opelu jsou známy jednou malou věcí, která u těchle OPC prostě lidem co jezdí s auty i jinak než z bodu A do bodu B (případně si honí ego někde na rovinkách) pekelně vadí ( i mě ) . A to ,že podvozek je o hodně pomalejší než motor. Je to škoda motory vždycky měl opel pěkné a na papíře vše vypadá skvěle. Bohužel jsou většinou OPCečka drceny levnější a nebo papírově menšími soupeři kdekoliv jinde než na rovince. Bohužel... 400 k je prostě na opel hodně.