Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: šestý Volkswagen Golf opět na scéně

Ondřej Láník
Diskuze (182)
Golf ve stylu Scirocca - tak si naši spolupracovníci představují tvář následníka současného Volkswagenu nižší střední třídy.

Nové informace pro vás tentokrát nemáme, ale snímky, které teď chodí z testovacích tratí v USA, připomínají fotografie zamaskovaných Tiguanů, které byly na začátku odhalení nového SUV. Nové vydání Golfu se představí asi ve druhé polovině roku 2008, ale jak ukazují nové fotografie, zásadní změny budou viditelné jen na přídi a zádi.

Nad finalizací designu prý dohlížel sám Walter de Silva, ale nákladové úspory asi měly být tak velké, že se zásadních změn dočkala jen příď a záď, které jsou pod důkladnou kamufláží. Boky vozu mají nejvýše upravené povrchové plechy, avšak grafika oken se nyní, více než rok před premiérou, zdá nezměněná. Nový tvar mají kryty vnějších zrcátek.

Podle dřívějších fotografií to vypadá, že na zádi budou nízká koncová světla, jejichž část bude na víku zavazadlového prostoru a zbytek pod C-sloupkem, tedy stejně jako dosud. K výrazným designérským rysům šestého Golfu v pořadí budou přední světlomety se světelnými diodami pro denní svícení. Technicky vychází šestka ze současné generace, ale slíbit můžeme širší rozchody kol, adaptivní tlumiče, hybridní verzi a celou řadu motorářských novinek. K těm co spalují benzin bude patřit nový motor 1,2 TFSI (77 kW, 175 Nm), který doplní stávající 1,4 TSI (90, 103 a 125 kW) a 2,0 TFSI (147 kW).

Ze strategických plánů prý zatím zcela nezmizel ani výkonnější 2,0 TFSI (195 kW) z Audi S3, pětiválcový turbomotor 2,5 (220 kW) a supergolf R36, jako nástupce R32, s velkoobjemovým šestiválcem z Passatu R36.

Premiéru by v novém Golfu měly mít koncernové motory 1,6 TDI (66 a 77 kW), které již budou mít vstřikování se systémem common-rail. Ten se stane standardem i pro motory 2,0 TDI (103 kW a 125 kW). Vrcholnou verzí, která se očekává kolem roku 2009, bude agregát 2,0 TDI (150 KW).

Ondřej Láník
Diskuze (182)
3. 12. 2007 13:01
Re: Toto nie je realna podoba noveho Golfa VI.
Si mimo, tie prvé dva odkazy, to je už minulosť, to bol jeden z lepších návrhov Golfa, ktorý ale neprešiel. Z neho nebude mať G6 asi nič...
Avatar - "Brňák"
1. 12. 2007 11:01
Re: GTI
Co je to GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU. Já to nechápu. Němelo by to být. GOLF, Gó Golf, Gó jako - GORO. GURU vím co je. Vím, že spojuješ GURU - GOLF. Ale nechápu tu logiku, jakou se k tomu dostaneš. Gé Golf. Co to je? Píšeš tento slogan dost často, tak by mě to zajímalo. Díky.
1. 12. 2007 10:55
Re: GTI
Nie, nie GTI bude nejaký snílek. G - Guru, Apoštol atď. a
ten človek ani nejazdí v aute z koncernu. GTI čo to máš za život preboha ?? Polovicu života stráviš básnením o svojich apoštoloch a nemáš na to aby si si kúpil aspoň nejakú jazdenú koncernovú šunku ?? Keď je pre mňa raz VW naj auto , tak nejazdím napr. v Peugeote.
Alebo sa vyvážaš , v aute kde koncern už nemá zastúpenie človeče nešťastná ? /maybach, ferrari/ .
1. 12. 2007 02:06
Re: GTI
Víš, já myslím, že ty budeš nějaké nezkušené pako z horní dolní, které evidentně nemá o světa aut ani šajna. Tak především, nějak ti ušlo, že GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU je i v páté generaci nejprodávanějším autem Evropy. Přes 26 miliónů GOLFů se vyrobilo... a každý se prodal. Nevěř tomu, že lidé po celé Evropě jsou tupí a své těžce vydělané peníze utrácejí za šunty. Naopak, je známou skutečností nejen mezi automobilovými odborníky, že právě GOLF je tím, kdo přes třicet let definuje kompaktní třídu. Zkus se soustředit ne na to, jestli jsem pako, ty pako, a argumentuj věcně - třeba nějakým konkrétním autem, které je technicky kvalitnější, než-li GOLf. Už preventivně ti ale píši, že Bentley není subkompakt, ale, že ho má pod palcem VW doufám víš. Takže předhoď sem věcné argumenty o konkrétních autech, pak to spolu rozeberem.
1. 12. 2007 00:14
Re: EPOCHA G 6
No právě, kapro. Vydrž, uvidíš, že si báječně zapíšeme. Přece tu nebudu tahat všechny své trumfy. Ausgerechnet pod Golfem :-)