Spy Photos: Testování Jaguaru XF v americké prérii pokračuje
Nová modelová řada X250 navázala na letošní detroitskou studii, ale design nebyl v té době ještě definitivní! Skutečný svět asi bude chtít něco více než krásné auto, zejména, když jde o čtyřdveřový sedan, který se má stát klíčovým modelem pro odbytové zisky v nejbližších letech.
Střecha, která i C-XF plynule přecházela v zadní okno a víko zavazadlového prostoru, bude mít nakonec klasičtější sedanovité tříprostorové provedení. Více konvenční řešení máme očekávat i v případě sériových koncových světlometů, dveřních klik a vnějších zpětných zrcátek.
Očekává se, že pod kapotou budou opět šestiválce a osmiválce. Velmi pravděpodobné je uplatnění řadového motoru 3,2 R6 z Volva S80 a přepracovaného motoru 4,2 V8, který bude mít ve verzi XFR objem zvětšený až na 5,0 l.
Rozluštění všech hádanek by mělo přijít už za půlrok v Detroitu 2008.