Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy photos: Volkswagen Touareg facelift

Libor Zezulka
Diskuze (53)
Nejen Porsche Cayenne, ale také jeho pokrevní bratr Volkswagen Touareg se v příštím roce představí s novou tváří.

Nejen Porsche chystá facelift luxusního SUV Cayene, plastickou operaci zaplatil svému Tuaregu, sourozenci caynenu, také Volkswagen. Touareg i Cayenne se prodává od roku 2002, a tak facelift naplánovaný na rok 2007 přijde v pravou chvíli. Oba vozy se prodávají stále dobře, takže výrobci nemuseli s úpravami příliš spěchat. Touareg stejně jako cayenne neprojde dramatickými změnami, designéři pouze mírně upravili nárazník a mřížku chladiče a především vyměnili světlomety. Ty přední nyní odpovídají sportovnějšímu stylu, který reprezentuje například nový passat. Uvnitř se očekává přepracovaná středová konzola a přístrojová deska.

Libor Zezulka
Diskuze (53)
22. 2. 2006 23:45
Re: Kdo hlídá hlídače? (2)
Haldex, redukce převodovky, samosvornej diferenciál. Projede hodně. Na Lomnickej ale je stejně lepší jet lanovkou. ;-)
22. 2. 2006 22:04
Re: Kdo hlídá hlídače? (2)
Tebe ;-) :yes:
22. 2. 2006 21:18
Re: bez titulku
Víš, kde tu prodávaj LR? Já ne. Zato v každém větším městě září do tmy překrásnej obchod VW... a i o tom to je. K autu patří i servis... já nechci jezdit 200 km do svýho servisu... tohle opět bez kazu dotáhl do dokonalosti jen VW. S tou lidovostí u Touarega bych to neviděl tak zřetelně. Naopak... vždyť to je obrovská masa aute ve vrcholném luxusu uvnitř. Je (paradoxně) nenápadný... ovšem i technicky báječně vybaven... redukce převodovky, motory... VW to umí dotáhnout. A stojí 1,5 mega... to prostě už není ten "klasik" VW... je to tep doby.
22. 2. 2006 21:11
Re: Kdo hlídá hlídače? (2)
:-) :yes: Kdo umí, umí. :-!
22. 2. 2006 20:05
Re: Kdo hlídá hlídače? (2)
Na první pohled problém. Především si uvědomme, že TOUAREG není "klasika" VW... je to obrovskej pořez... znáš-li ho zevnitř, pak víš, že je velmi luxusní. Proti Q7 má vybavenější pohon 4x4. Ovšem Quasimodo je zase větší, viď a opravdu premiovka :yes: No, co se tedy týče cenové politiky, pak pocitově by opravdu T měl stát tak cca 1,3 tedy s třílitrem. No, a zase na druhé straně je možná ještě větším překvapením cena třílitru Quasimoda... kolem 1,5 mega... To je takřka zázrak... Tak já bych ještě trochu ubral u T, na těch 1,3 a Q bych pálil v základu tak 1,6... Hlavně rozlišujme... T je víc do terénu, Q asi spíš silniční kovboj...