Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SRT Viper zůstane radikální: Na automat ani menší motor nečekejte

Diskuze (4)
Americká legenda nebude dělat kompromisy a zůstane věrná radikální kombinaci desetiválce s manuální převodovkou.

Ralph Gilles, šéf skupiny Chrysler, v rozhovoru pro Edmunds.com vyloučil, že by se sportovní model SRT Viper měl stát konkurencí Corvette. Podle jeho tvrzení zákazníci od Viperu vyžadují silný motor a manuální převodovku, s automatem nebo slabší základní verzí se proto nepočítá. „Zmije“ zkrátka zůstane brutálním strojem pro zkušené řidiče.

Pod kapotou 1,5tunového kupé dnes najdeme obří desetiválec o objemu 8,4 litru, který dává 650 koní (477 kW) a 813 N.m. Síla motoru se přenáší na zadní kola přes robustní šestistupňovou převodovku Tremec TR-6060, kterou používají i Chevrolety Corvette a Camaro nebo Ford Mustang Shelby.

Dvouspojková převodovka nebo klasický automat nejsou na pořadu dne, přestože šéf Chrysleru připouští, že takové rozšíření nabídky by přilákalo podstatně víc zákazníků. Na možnost použití osmiválce 6,4 l s výkonem 350 kW, který pohání modely 300C, Challenger, Charger a Grand Cherokee s logem SRT, Gilles odpověděl jednoznačně: „Připadá mi, že jste právě popsali recept na dobrou Corvette.“

Diskuze (4)
6. 2. 2014 16:13
to potesi
Tak to je sprava, ktora v dnesnej dobe vyslovene potesi. Cloveka az desi, ze 300-vkove mercedesy nemaju objem tri litre, trojkovy bavorak pomaly nema v ponuke sestvalec, vw montuje kosackove motory s turbom do vsetkeho od up! az po superb... Podla tohto receptu by mal Viper dostat 2,5 litrovy stvorvalec biturbo naladeny na 500koni a najlepsie s variatorom. Ale nastastie niekde auta este navrhuju tak trochu aj srdcom.
6. 2. 2014 11:41
jejich boj
je to jejich boj, jiz oddeleni jen na znacku SRT jsem nepochopil, ostatne jen najit domenu tehle "znacky" neni uplne pro kazdeho, no kdo by cekal ze to bude zrovna [odkaz] a nebudou schopny si predem zajistit i dalsi domeny ktere by lidi snaze nasli

co se motoru tyce, tak to chapu, ovsem i zde se nastinuje otazka ze silne motory jsou i jine nez jen ten co se tam dava, ale co se prevodovky tyce tak to jim opet nerozumim, radikalni auto muze bejt i s automatem, ostatne drtiva vetsina radikalnich supersportu ma naopak jen automat, a ostatne jiz samotne zdeleni Ralph Gillese je protikladne, sam priznava ze automat by prilakal spousty zakazniku, ale zaroven ze zakaznici Viperu vyzaduji silny motor a manualni prevodovku, ale co kdys je bavi privadet dalsi znacku do hrobu, tak je to holt jejich vec a jejich boj

Viper je krasne auto, ale konkurence ho holt zadupava

nejvtipnejsi na prevodovce je, ze i zavoni verze SRT Viper GTS-R ma automat s razenim padly za volantem, zrejme to bude malo radikalni verze Viperu >:D
Avatar - Barrichello
6. 2. 2014 08:59
Bez automatu přichází o dost zákazníků
ale jejich boj....
6. 2. 2014 08:41
Tremec
Hezké, až na to , že aktuální Corvette používá sedmistupňovou skříň Tremec TR 6070. Buďte profesionály, takto jsou vaše informace zavádějící.