Ssangyong v Paříži 2004
Rexton, Musso Sport, Korando
Z modelové nabídky pro Evropu již vypadl velký Ssangyong Chairman, který byl podobně jako další modely po krátkou dobu prodáván také pod značkou Daewoo. Naopak přibyl třetí off-road - mohutný Rexton.
Nabídku Ssangyongu tedy dnes tvoří tři řady: Korando, Musso a Rexton, dodávané s licenčními motory neměckého Mercedesu. Korando s řadovým vznětovým pětiválcem 2,9 l má výkon 88 kW, zážehové verze jsou buď čtyřválec 2,3 l (105 kW) nebo řadový šestiválec se 156 kW.
Musso, které je nově dodáváno jako čtyřdveřový pick-up s přívlastkem Sport, má zážehový motor 2,3 l (110 kW), šestiválec 3,2 l (162 kW) nebo dieselový pětiválec (88 kW). Stejné motory pohání také nejnovější Rexton, který i svým vzhledem připomíná stuttgartské modely, jen třícípá hvězda mu schází.
Nejnovější motor v Ssangyongu je čtyřventilový pětiválec 2,7 (120 kW) v Rextonu RX 270 Xdi, ale také ten má základ v motoru Mercedesu. V Koreji investovali do dalšího vývoje tohoto agregátu, což vyústilo ve zvýšení největšího točivého momentu v nízkých otáčkách (maximum mezi 1800 a 3250 ot./min činí 345 Nm). Tento Rexton zrychluje z klidu na 100 km/h za 13,2 s, nejvíce jede 177 km/h, ale umí také zdolávat 48° stoupání nebo brodit až 620 mm hlubokou vodou. Jeho vnější rozměry činí 4785 x 1870 x 1835 mm, rozvor 2820 mm. Alternativou k pětistupňové manuální převodovce je klasický pětistupňový automat s hydrodynamickým měničem točivého momentu.