Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Student Agency hlásí rostoucí počty cestujících

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 27. 4. 2015 • 14:37
15
3
Zobrazit náhledy (15)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Doprava až na letiště i zákaznické akce přilákaly za první tři měsíce roku 2015 do žlutých autobusů přes 1,5 milionu klientů.

Autobusy společnosti Student Agency v prvním čtvrtletí roku 2015 přepravily oproti stejnému období loňského roku o pět procent klientů více.

K růstu počtu cestujících i letos přispěla v rámci mezinárodní přepravy speciální valentýnská akce, kdy v únoru při nákupu jedné dálkové jízdenky, cestoval druhý ze dvojice zdarma. Nejčastější cíl párů představovala Vídeň, následována Berlínem a Drážďany.

Meziročně v prvním čtvrtletí vzrostla i obsazenost spojů, kterými je možné se dopravit na některé ze sedmi mezinárodních letišť v okolních zemích a to konkrétně do Mnichova, Drážďan, Berlína, Frankfurtu, Norimberku, Vídně nebo do Prahy.

Z dálkových linek se v prvních třech měsících roku 2015 nejvíce dařilo spoji Praha – Brno – Bratislava – Budapešť. Právě na této lince došlo k meziročnímu zvýšení počtu cestujících o 75 procent a společnost ji od března posílila o dva nové páry spojů.

Ve srovnání s loňským rokem došlo i na zvýšení počtu cestujících, mířících do Itálie a díky tomu dojde od května k rozšíření spojů tímto směrem. K navýšení spojů došlo také u linky do Švýcarska, kam Student Agency jezdí až šestkrát týdně. Tady počet přepravených klientů meziročně vzrostl o sedm procent.

Ve vnitrostátní přepravě se i letos daří lince mezi Prahou a Brnem. V prvním kvartálu byl zaznamenán meziroční nárůst počtu cestujících na této lince o tři až čtyři procenta.

Podobně jako v prvních třech měsících loňského roku i letos ve stejném období nejvýrazněji rostla linka Brno – České Budějovice. Na této trase došlo k meziročnímu navýšení počtu cestujících o 45 procent.

Druhý nejvýraznější meziroční nárůst hlásí linka Praha – Louny/Most/Chomutov/Jirkov – a to o 17 procent oproti prvním třem měsícům roku 2014. Oblibu si získala také linka Brno – Olomouc, která byla jako samostatná spuštěna teprve v prosinci 2014. Průměrná obsazenost spoje přesahuje 60 procent.

V souvislosti se stále rostoucím počtem cestujících se neustále modernizuje a rozrůstá vozový park společnosti Student Agency a již brzy má být na mezinárodní linky nasazena pětice zcela nových autobusů. Nákup dalších vozidel je pak plánován na léto a podzim letošního roku.

Růst skupiny a posilování jednotlivých linek souvisí i s letošním plánovaným vytvořením desítek pracovních míst pro stevardy a stevardky a samozřejmě i pro řidiče a řidičky autobusů.

Související články

Témata
Avatar - KubikCv
27. 4. 2015 23:40
Re: ...
ale jezdí jako prasátka :-) s rychlostním omezením si jejich řidiči hlavy nelámou
Avatar - defusiq
27. 4. 2015 18:05
...
Není divu, trasa Plzeň-Praha cca o 30-40 minut rychlejší než vlakem (pendolino je pomalejší asi jen o 20 min, ale orpoti autobusu jede až na hlavák) a oproti vlakům i poloviční cena, kafe a noviny :-! A žádné zpoždění při výjezdu!...ovšem zácpy na dálnici udělají své...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku