Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Hybrid Tourer Concept: Japonské Gran Turismo (nové fotografie)

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 10. 2009 • 07:05
23
25
Zobrazit náhledy (23)
Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru Subaru
Pro letošní Tokyo Motor Show si Subaru připravilo koncept čtyřmístného GT s křídlovými dveřmi a hybridním pohonem.

Subaru Hybrid Tourer Concept má v sobě spojovat tradiční konstrukční prvky značky s novým přístupem v podobě použití elektromotorů nebo designu exteriéru i interiéru. Koncept se má zařadit do kategorie velkých GT.

Karoserie má podle tiskových informací automobilky vynikat svými aerodynamickými vlastnostmi a také skvělým přístupem do interiéru. Ten umožní jeden pár rozměrných vzhůru výklopných dveří. Absence B-sloupků umožňuje použití velkých bočních oken, zlepšujících výhled všech cestujících.

Interiér vozu, který je dlouhý 4630 mm, široký 1890 mm a vysoký 1420 mm, nabízí čtyři samostatná sedadla. Do čelního skla je začleněno speciální stínění, které má snižovat únavu řidičových očí. I přes použití pohonu všech čtyř kol je podlaha před zadními sedadly plochá, což má přispět především k většímu komfortu cestujících a lepšímu využití vnitřního prostoru.

Koncept je podle tradic značky Subaru vybaven stálým pohonem všech čtyř kol a plochým zážehovým motorem o objemu 2,0 litru s přímým vstřikováním paliva a přeplňováním.

S tradiční technikou v její nejnovější generaci spolupracuje nová převodovka Lineartronic a především dvojice elektromotorů. Vpředu umístěný elektromotor má výkon 10 kW a elektromotor uložený vzadu má výkon 20 kW.

Energii elektromotorům dodávají lithiové baterie, k jejichž dobíjení slouží mimo jiné i systém rekuperace brzdné energie.

Subaru Hybrid Tourer Concept při rozjíždění nebo velmi malých rychlostech využívá pouze zadní elektromotor. Při akceleraci spolupracuje zadní elektromotor se zážehovým motorem, který slouží i pro normální jízdu. V případě akcelerace do kopce se připojí i přední elektromotor, který je jinak využíván jako generátor.

Související články

Témata
Avatar - woody-alien
16. 10. 2009 21:57
Re: Ne
>:D :yes:
Avatar - delphino
16. 10. 2009 12:32
Re: ?
Přesně tak, skoro bych řekl že Impreza a Legacy si to prohodili. Jak moc se mi líbilo legacy a nelíbila impreza, tak teď je to přesně naopak. (bavíme se o designu ne technice) Podle mě se subaru prostě hledá a nemá zatím dostatečně vůdčího designéra který by nasadil dobrý směr.
Avatar - delphino
16. 10. 2009 12:25
Re: Choroba Subaru
když bych přidal profil dost podobný VelSatisu tak už máme i 4. značku :d
15. 10. 2009 21:18
??
a preco nemoze byt nejake auto aj skarede? nech spravia nieco s tymi tvrdymi plastami v interieri a bude to super auto :-) ked je skarede, aspon si ho nikto nepomyli s nicim inym.
15. 10. 2009 20:58
Re: Choroba Subaru
No jednoducho, kazdy vie, ze ked sa povie dizajn, tak sa mysli Taliansko a ked sa povedia digitalne hodinky, tak Japonsko a nie naopak.
Co poslednych 10 rokov predvazdza toyota, to nepotrebuje komentar. Ale samozrejme, Mazda alebo Honda uz su ok. Mazda je asi najdalej, kedze si nasla liniu (zoom-zoom) a tu rozvija, takze jej auta zapadaju do vzorca a nie akoby malo kazde ineho otca 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud