Suzuki Swift Plug-in Hybrid: Svišť do zásuvky
Bezesporu nejzajímavější je na celém voze umístění lithium-iontových článků, které se nacházejí ve středové konzole. To znamená, že hybridní Swift je zřejmě standardně pětimístný, ale fotografie zadní části nebyly dosud zveřejněny.
Přední kola této verze Swiftu jsou poháněna elektromotorem s výkonem 54 kW. V útrobách vozu se také nachází malý zážehový motor s objemem 658 cm3, který dává ale jen 40 kW a slouží primárně jako generátor elektrické energie, pokud je nabití baterií slabší. Ty lze dobíjet z běžné elektrické sítě, příslušný konektor je v zadním nárazníku. Celé ústrojí je u vozu vidět pod průhlednou částí kapoty.
Proč byl zvolen motor s tak malým zdvihovým objemem? V Japonsku se totiž nemusí majitelé městských vozítek s pohonnými jednotkami do 660 cm3 prokazovat potvrzením o parkovacím místě a třída mini a mikroautomobilů s těmito maličkými agregáty je tam velice populární
Hybridní Swift je konceptem, ale údajně velmi blízkým výrobě alespoň v malých sériích. Od běžných benzinových verzí se liší pozměněnou grafikou předních světel a jinými koly, v interiéru nalezneme speciální odlehčená sedadla s černým čalouněním, prošívaným žlutou nití.
Podrobnější informace sdělí automobilka po zahájení tokijské výstavy.