Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tento Gladiator 6x6 je možná nejbláznivější Jeep na světě

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Třínápravový kolos postavený na základech Jeepu Gladiator vypadá jako z jiné planety.

Během čtyřleté existence znovuzrozeného modelu Gladiator jsme viděli již nespočet šílených úprav. Pick-up se stal oblíbeným základem pro mnoho amerických tunerů, mezi které se nyní zařadil Esteem Custom se sídlem na Floridě.

Jeep Gladiator 6x6 od Esteem Custom je připraven na apokalypsu

Při bližším náhledu na portfolio floridského úpravce si můžeme všimnout, že zde se nosí hlavně velikost, robustnost, v některých případech elegance.. prostě typická chlapácká Amerika. V případě šestikolových “monster” se Esteem Custom soustředí na značky Jeep, Ford, RAM a Toyota.

Při pohledu do galerie společnosti jsme schopni tyto značky, potažmo jejich modely, vcelku snadno rozeznat. Tento nedávno představený Gladiator je však výjimkou. Tento kolos je připravený na apokalypsu největších rozměrů. Při pohledu na něj vás nenapadá nic jiného než to, že se blíží pohroma a toto je jediné místo, kde se před ní schováte. 

Vůz disponuje přídavným LED osvětlením v nové masce chladiče, nad předním sklem a také v zadní části. Má zcela odlišné nárazníky, boční schůdky pro nastupování a nově nastavitelný podvozek. Čtyřiadvacetipalcová šestice kol Forgiato v dvoubarevné kombinaci je obalena terénními pneumatikami o průměru 44 palců. 

Video se připravuje ...

Delší záď a různá tažná zařízení

Zadní část vozu byla prodloužena, aby vznikl prostor pro třetí nápravu. V nákladovém prostoru je k dispozici nosič s mnoha druhy tažných zařízení. Na nosiči je připraven střešní stan. 

Zajímá nás, co se skrývá pod kapotou, ale úpravce v tomto ohledu sdílný není. Na sociálních sítích při představení modelu potvrdil, že motor dostal nový kompresor, hnací hřídel a výfuk od společnosti Magnaflow. 

Zda byl tento Gladiator postaven pro jednoho nebo více nadšenců, není jasné. Obvykle se u takto upravených amerických pick-upů 6x6 počítá s částkou okolo minimálně 200 tisíc dolarů (4,3 milionu korun). 

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Doporučujeme