Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota 4Runner: Mid-size SUV má páté vydání

17. 10. 2009
75
39
Zobrazit náhledy (75)
Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner Toyota 4-Runner
Toyota představila novou generaci svého amerického SUV 4Runner. V 25leté historii tohoto úspěšného modelu se jedná už o pátou generaci.

4Runner dnes stojí v americké nabídce Toyoty jako klasický zástupce středně velkých SUV. I v nové generaci se jedná o vůz s tradiční koncepcí karoserie na žebřinovém rámu, který sdílí mnoho částí s pickupem Toyota Tacoma. Japonská automobilka s ním cílí na tradiční příznivce terénních vozů, současné trendy zachycuje srovnatelné velký crossover-SUV Toyota Highlander, který využívá techniky Lexusu RX.

Nový generace 4Runneru zachovává ortodoxní koncepci se stálým pohonem zadních kol a přiřaditelným pohonem přední nápravy, současně s tím ale Toyota nabídne alternativu v podobě verze 4Runner Limited, která dostane stálý pohon všech kol s uzávěrou mezinápravového diferenciálu. Nová generace dostane také celou řadu systémů převzatých z Land Cruiser, například Crawl Control, asistenty pro sjíždění a vyjíždění kopců, adaptivní podvozek KDSS a další. Přední náprava využívá zavěšení se dvojitými lichoběžníky, vzadu se nachází čtyřramenné zavěšení.

Na poli motorů došlo k zajímavému kompromisu – pohonné jednotky 4,0 V6 a 4,7 V8 z předchozí generace nahradí nové provedení 4,0 V6 VVT-i, které ovšem svým výkonem 199 kW překonává i starší osmiválec. Maximum točivého momentu je 377 Nm a je přenášeno pomocí pětistupňové automatické převodovky. Roli vstupní motorizace plní čtyřválec 2,7 VVT-i (178 kW, 241 Nm) dodávaný se čtyřstupňovým automatem.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - kolmar
Runner
| 23. 10. 2009
hmm tak to si si mal zistit vopred :-! ale hlavne je, ze ho dodaju nie?
Runner
| 22. 10. 2009
na to, ze Arctic Truck sidli v Reykjaviku, jim to docela trva, ale mam takove tuseni ze Reykjavickej ArctiTruck dela jen LandCruisery.
Runner
| 21. 10. 2009
Tohle auto jsem strasne bastil uz od prvni generace. A moooc bych ho chtel. Tohle novy vypada fakt slusne. :yes:
Avatar - kolmar
Runner
| 20. 10. 2009
>:D len aby si ju od nich este neprosil!!! kym sa dockas arctic trucku... :yes:
Runner
| 19. 10. 2009
Lopatu tu maj jen polsky delnici >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku