Toyota Rush v prodeji v Japonsku. Na řadě je Evropa
Studie Daihatsu D-Compact 4x4, kterou mohli Evropané detailně prozkoumat na frankfurtském autosalonu, se převlékla do sériového oděvu a vyrazila pod názvem Daihatsu Be-Go a Toyota Rush na japonský trh. Malé SUV s délkou 3995 mm, šířkou 1695 mm, výškou 1705 mm a rozvorem 2580 mm se prodává u Daihatsu i Toyoty ve dvou stupních výbavy CL a CX respektive X a G se čtyřválcem 1.5 litru o výkonu 80 kW při 6000 otáčkách a točivém momentu 141 Nm při 4400 otáčkách.
Jak Toyota, tak Daihatsu nabízí verze s pohonem předních nebo všech kol. Podle výrobce poskytne SUV Be-Go a Rush navzdory kompaktní velikosti dobrý vnitřní prostor, což jsme si ve Frankfurtu ověřili, a dostatečně velký zavazadlový prostor se základním objemem 380 litrů a maximálním objemem 755 litrů. U Toyoty chápou Rush jako menšího bratříčka RAV-4, který hned na začátku zachytí trend malých městských SUV.
Daihatsu v Japonsku počítá s prodejem 500 kusů modelů Be-Go měsíčně, Toyota má vyšší cíle a předpokládá prodej 1500 vozů Rush měsíčně. Do Evropy dorazí Toyota Rush vybavená stabilizačním systémem VSA, asistentem rozjezdu do kopce nebo sjíždění kopců na konci roku.