Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Yaris: První foto evropského modelu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (47)
Na internet unikly první fotografie třetí generace Toyoty Yaris pro evropské trhy.

Toyota nový Yaris prozatím Evropanům představila pouze jako koncept Yaris HSD na letošním autosalonu v Ženevě.

Nyní jsou zde první fotografie sériového modelu pro evropské trhy. Premiéra se má údajně odehrát na podzimním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Prodej se má rozběhnout koncem letošního roku.

Malý hatchback ve svém evropském provedení působí o něco dospělejším dojmem než jeho předchůdci, ale zároveň se z jeho tvarů vytrácí hravost, která proslavila první generaci.

V nabídce verzí třetí generace Yarisu má být i provedení HSD. To bude představovat nejmenší skutečný hybrid, který japonská automobilka zařadí do sériové produkce. Výroba této verze se má rozběhnout v příštím roce ve Francii.

Sériové provedení Toyoty Yaris HSD má být především malým městským automobilem s tichým chodem a malou spotřebou paliva, které umí jezdit také čistě na elektřinu.

Standardní pětiletka druhé generace je již u konce a Toyota tak má nejvyšší čas k uvedení nástupce. To ostatně potvrzuje i skutečnost, že v Japonsku se již představil nový Vitz, který je sesterským modelem evropského Yarisu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (47)
20. 6. 2011 14:31
Re: fuj
Jestli je levnější Avensis nebo Passat, by sis měl nejdřív pořádně prověřit. Zkus si vzít některou z výbav Avensisu a dovybyvit si Passat na stejnou úroveň. Passat bude dražší...
Pokud jde o ostatní argumenty, tak ano, může být, ačkoliv zejména u designu neexistuje objektivní hodnocení.
Ale u ceny nemáš pravdu. ;-)
20. 6. 2011 14:26
Re: super,
no ano, ale to musí být autorizovaný servis... ;-)
19. 6. 2011 19:13
Těšíte se na auto, které bude vždy o krok napřed?(odkaz vide
Jednička s hvězdičkou... :yes:

Chybí mi tu video od autora článku,tak přikládám odkaz z YouTube na klasického Yarise: [odkaz]

A pak video na Hybrid Synergy Drive(HSD) Yaris: [odkaz] :-)
19. 6. 2011 16:28
Re: fuj
Passat vyloženě levný není, stačí se podívat na stránky VW u nás, oba modely (jak Avensis tak Passat) jsou za víceméně stejnou cenu, když tedy nebudeme brát nějaké akce na fleety apod. Můžeš mi říct v čem je Passat zábavný? Co je tak zásadní technickou vychytávkou? Snad motory TSI, ale jsem zvědavý za pár let, jak si povedou ve srovnání s japonskými/korejskými atmosférami, resp. jaká bude jejich životnost při normálním užívání, tj. dodržování zásad jízdy s motorem jenž má turbo.

DSG není nic až tak převratného, ano (VW přišel s touto převodovkou první a uvedl ji do masové sériové výroby), ale původní verzi dvouspojky použilo Audi už u modelu Quattro, s nímž v 80. letech vyhrávalo rallye, takže bych to zase za takovou technologickou revoluci nepovažoval. Tvému argumentu, že by měl být Avensis levnější, moc nerozumím, nechápu proč. Obě auta jsou naprosto vyrovnaná, nechápu tak důvod, co by mělo vést Toyotu ke zlevnění Avensisu, jediné slabší místo Toyoty (a japonských značek obecně) je tradičně marketing, který má VW zvládnutý mistrovsky, (teď to nemyslím špatně). Také je tu jistá hloupost českého zastoupení výše zmíněných značek v tom, že se chovají, jako by jim o prodeje až tolik nešlo, nepochybně k jejich vlastní škodě.
19. 6. 2011 16:10
Re: Konečně
Nic takového jsem neřekl, ale když tu GTI řekne, že srovnávat interiér Golfu a Korejců je mimo, tak jsem ochoten to uznat, ale když to já řeknu ve vztahu Toyota - Renault, tak to normální není. A pokud vím, tak jsem i uznal, že minulá generace Versa ten hnusný interiér měla, takže vlastně nevím, co tu řešíme.

Ano, Toyota je svým způsobem sterilní, (řidičsky), ale co do spolehlivosti, se Japonci vyrovnají německé prémii, to museli (i kdyby nechtíc) uznat i Němci, stačí se podívat třeba na statistiky TUV, Dekra, týkající se např. Mazd 2 a 3, Toyota Aygo, je hodnocena jako jeden z nejspolehlivějších minivozů, vysoko se drží i Honda, (podotýkám, že vyráběná v Británii) a Mitsubishi jakbysmet. Japonská auta jsou u nás prostě nedoceněná a báchorkám o "levných" ND na německá auta se musím smát, ty ceny ND, jsou už dnes totiž plně srovnatelné, jen snad low - end jako Renault, (a to ještě jen u některých modelů), či Fiat by mohli být levnější, než většina u nás prodávané produkce.