Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Třída G se proměnila v Brabus 900 XLP. Má 900 koní a portálové nápravy

Ondřej Mára Ondřej Mára 17. 5. 2022 • 23:36
50
1
Zobrazit náhledy (50)
Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten" Brabus 900 XLP "One Of Ten"

Nový přírůstek do rodiny upravených offroadů vychází z modelu AMG G63 a vznikne pouze v 10 kusech

Úpravce Brabus se pochlubil novým přírůstkem do své nabídky, kterým se stal model Brabus 900 XLP „One of Ten“. Základem je Mercedes-AMG G63, jeho karoserie už však není klasickým SUV, ale pick-upem s čtyřmístnou kabinou a decentní korbou. Karoserie byla rozšířena karbonovým kitem a v podbězích jsou 22“ heavy-duty kola, obutá do pneumatik Pirelli Scorpion 325/55.

Zvýšený podvozek je vybaven portálovými nápravami vpředu i vzadu, díky čemuž se nový Brabus v terénu rozhodně neztratí. Náchylnější části podvozku, jako motor, převodovku nebo palivovou nádrž, navíc chrání před poškozením speciální ochranné pláty. V předním nárazníku je masivní naviják, na střeše expediční zahrádka s přídavnými světly a na korbě nechybí robustní rám.

Video se připravuje ...

Při pohledu do kabiny vidíme klasické prostředí Mercedesu třídy G, které však prošlo decentní proměnou za použití černého koženého čalounění, červeně prošívaných i lakovaných dekorů, hliníkových i karbonových doplňků, atd. Zkrátka tradiční práce ve stylu Brabus.

Zajímavější věci se však ukrývají pod kapotou. Standardní 4,0litrový motor V8 byl převrtán na objem 4,5litru, dostal nová turbodmychadla a řadu dalších vylepšených komponent. Novinkou je také výfuk, který končí před zadními koly a kromě dvojice koncovek zaujme i červeným podsvícením.

Upravený motor nabídne nejvyšší výkon 662 kW (900 k) a 1250 Nm točivého momentu. Akceleraci z 0 na 100 km/h tak Brabus 900 XLP zvládne za 4,4 sekundy a maximální rychlost je omezena na 210 km/h (ačkoliv tachometr je označen až do 300 km/h). Stále se však jedná o jeden z nejrychlejších pick-upů na světě.

Jako téměř všechny stroje z dílny Brabus, také novinka 900 XLP bude pořádně drahou srandou. Cena by podle dostupných informací měla začínat od 783.764 eur (cca 19,4 milionu korun) a produkce, jak už název napovídá, bude omezena na pouhých 10 kusů.

Související články

Témata
Avatar - Stejsn
18. 5. 2022 14:29
Portálové nápravy
teda nevidím, ve videu vede hnací hřídel normálně doprostřed kola, alespoň vpředu(?) Na fotkách zadní náprava ale možná vypadá jako portálová.
Články odjinud