Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Úchvatný Triumph Rocket 3 TFC míří do výroby. S 2,5litrovým tříválcem...

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 5. 2019
14
2
Zobrazit náhledy (14)
Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC Triumph Rocket 3 TFC

Triumph splnil slib a ohromující Rocket TFC Concept proměnil v sériovým model, i když pouze v limitované edici, kterou bude tvořit 750 motocyklů.

Triumph koncem ledna letošního roku uvedl svou novou divizi TFC (Triumph Factory Custom), specializující se na exkluzivní limitované edice motocyklů, prostřednictvím představením modelu Thruxton TFC. Zároveň s ním pak odhalil i Rocket TFC Concept, k němuž tehdy pouze uvedl, že je předobrazem sériového modelu, jehož se dočkáme na začátku května letošního roku.

360p720p

Triumph Rocket 3 TFC je strojem přímo vycházejícím z lednového konceptu a zároveň druhým zástupcem divize TFC. Novinka se od konceptu prakticky neliší a zachovává jeho náležitě svalnatou vizáž, kterou jen umocňují zveřejněné technické specifikace.

Srdcem nástupce modelu Rocket III s 2,3litrovým řadovým tříválcem, jehož kariéru v roce 2017 ukončil příchod nové emisní normy, je totiž 2,5litrový řadový tříválec, který je v rámu uložen podélně. Nejvyšší výkon je zde 125 kW (170 k) a největší točivý moment je 221 N.m. Tyto hodnoty míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky.

Monstrózní motor se pyšní skutečností, že představuje motocyklový motor s největším objemem, který je v současnosti vyráběn a zároveň má nejvyšší hodnotu točivého momentu mezi současnými sériovými motocykly.

Vedle pohonné jednotky si ovšem zaslouží pozornost i další komponenty, tvořící úchvatný Rocket 3 TFC. Zmínit lze například hliníkový rám, který je 15 % lehčí než u modelu Rocket III. Na dalším snížení hmotnosti se pak podílí i hojné využití uhlíkových vláken, z nichž jsou mimo jiné i části výfukového systému Arrow. Komponenty plně stavitelného odpružení nesou značku Showa, zatímco dodavatelem brzdového systému je Brembo.

Samozřejmostí je řada moderních prvků výbavy od LED osvětlení přes TFT displej přístrojového štítu až po možnost volby ze čtyř jízdních režimů a armádu moderních asistenčních systémů od ABS přes sledování tlaku v pneumatikách a asistent rozjezdu až po bezklíčové startování a tempomat.

Triumph Rocket 3 TFC si svou exkluzivitu vedle vzhledu, použitých komponentů a výkonů zajistí i tím, že vznikne v již zmiňované sérii striktně limitované na 750 exemplářů. Základní cena je stanovena na 25.000 britských liber (zhruba 645.000 Kč)

Zdroj: Triumph Motorcycles

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CHerokee
Re: Nádhera
CHerokee
| 2. 5. 2019
Souhlasím, skutečný pekelný stroj! Líbí se mi. Jsem zvědav na parametry.
Avatar - kari.laz
Nádhera
kari.laz
| 2. 5. 2019
Tomu se říká pořádný stroj. Vypadá úžasně, parametry má naprosto

z říše snů. Skoro by se dalo říct, že to je taková "zbytečnost" ,

kterou nutně musíš mít. Zaslouží si uznání za takový stroj, který se

naprosto vymyká dnešní době. V době, kde u aut nižší střední třídy

je standard lidový motor, kde i ve vyšší střední běžně auta

používají dvoulitry, do pickupů se dávají 1,9 a půlka výrobců se

chystá na nesmysly typu elektrických posunovadel, udělá Triumph stroj na

dvou kolech s 2,5 litrovým motorem. Ano tříválcem, ale to je v podání

Triumph plus. Krásná stroj. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku