Ultra Luxury Interior: Luxus podle Buicku
Koncern GM už řadu let pracuje na tom, aby se v rámci koncernu "uživily" dvě prémiové značky. Kromě nezpochybnitelného statusu Cadillacu se do luxusní třídy pokouší naskočit i méně prestižní Buick a jedním z krůčků ke kýženému cíli je i speciální paket Ultra Luxury Interior Package, jenž se nabízí pro největší sedan značky, model LaCrosse.
Zní to sice hrdě, ale firemní marketing je třeba brát s (občas dost velkým) odstupem. V zásadě jde o to, že Buick už několik let ve spolupráci s firmou WGSN Fashion Trend Forecasting & Analytics sleduje nejnovější módní trendy a snaží se je zachytit tak, aby co nejpružněji reagovala na aktuální vývoj nebo dokonce udávala směr.
Výsledkem těchto snah je momentálně barva koženého čalounění Buick Sangria. Pomineme-li poněkud neprémiové označení, odvozené od pochybného španělského krabicáku, jedná se o pěkný hnědočervený odstín, jenž, pokud můžeme věřit expertům na barvy, je "intenzivní, ale stále ještě klidná barva, perfektně se hodící pro interiéry, kde hra světla, prostor a povrchy vyvolávají dojem pohybu". Důležité asi je, že se vám prostě líbí...
Useň doplňuje javorová dýha, často používaná k výrobě hudebních nástrojů, v provedení Shadow Tamo Ash, která je použita na palubní desce, středovém panelu a tunelu i výplních dveří. Ultra Luxury Interior Package se dodává pro 2014 LaCrosse s motorem V6 3,6 l ve výbavách Leather (1SL), Premium (1SP) a Premium ll (1SR) a stojí vpravdě prémiových 2495 dolarů.