Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ultra Luxury Interior: Luxus podle Buicku

Michal Fokt Michal Fokt 29. 4. 2014
8
24
Zobrazit náhledy (8)
Buick LaCrosse Buick LaCrosse Buick LaCrosse
General Motors zvyšuje kredit značky Buick novým balíčkem Ultra Luxury Interior Package, dostupným pro velký sedan LaCrosse.

Koncern GM už řadu let pracuje na tom, aby se v rámci koncernu "uživily" dvě prémiové značky. Kromě nezpochybnitelného statusu Cadillacu se do luxusní třídy pokouší naskočit i méně prestižní Buick a jedním z krůčků ke kýženému cíli je i speciální paket Ultra Luxury Interior Package, jenž se nabízí pro největší sedan značky, model LaCrosse.

Zní to sice hrdě, ale firemní marketing je třeba brát s (občas dost velkým) odstupem. V zásadě jde o to, že Buick už několik let ve spolupráci s firmou WGSN Fashion Trend Forecasting & Analytics sleduje nejnovější módní trendy a snaží se je zachytit tak, aby co nejpružněji reagovala na aktuální vývoj nebo dokonce udávala směr.

Výsledkem těchto snah je momentálně barva koženého čalounění Buick Sangria. Pomineme-li poněkud neprémiové označení, odvozené od pochybného španělského krabicáku, jedná se o pěkný hnědočervený odstín, jenž, pokud můžeme věřit expertům na barvy, je "intenzivní, ale stále ještě klidná barva, perfektně se hodící pro interiéry, kde hra světla, prostor a povrchy vyvolávají dojem pohybu". Důležité asi je, že se vám prostě líbí...

Useň doplňuje javorová dýha, často používaná k výrobě hudebních nástrojů, v provedení Shadow Tamo Ash, která je použita na palubní desce, středovém panelu a tunelu i výplních dveří. Ultra Luxury Interior Package se dodává pro 2014 LaCrosse s motorem V6 3,6 l ve výbavách Leather (1SL), Premium (1SP) a Premium ll (1SR) a stojí vpravdě prémiových 2495 dolarů.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Trosku praxe do teoreticke diskuse
Petrko
| 30. 4. 2014
Když jsi s tím Buickem něco najel asi víš kolik stojí. Tak až budeš zase srovnávat srovnej nejen interier s tou Audi či jinou prémii, ale i cenu.
Avatar - Balkan
Trosku praxe do teoreticke diskuse
Balkan
| 30. 4. 2014
OK, v Buickoch som sa neviezol len sedel,takze vela skusenosti nemam,avsak s BMW a Audi dost. Sedel si ty Atila niekedy v zakladnom BMW 3 alebo Audi A4, alebo dokonca BMW 5/Audi A6? asi nie,lebo tie interiery vyzeraju teda dost zufalo. To iste plati o Passate. Samozrjeme ked to das do serioznejsej vybavy a správneho fotografa tak to moze vyzerat ze woow. Spracovanie US aut je na solídnej urovni ak to porovnavame s cenovo zodpovedajucim modelom, teda v pripade LaCrosse by to bol napr. Citroen C5, VW Passat z Japoncov Toyota Camry a ja to vidim ze skor to teda ich dava do smutku. A co sa tyka Eu premie, tak si sadni do zakldaneho modelu za tych 1mil.KC(30tis.Eur) a zistis ze to nema ani volant :-) (to bolo trocha s nadsazkou)
Avatar - Barrichello
Tak to je nádhera
Barrichello
| 30. 4. 2014
Trochu problém je, že LaCrosse vůbec nestojí na základech Insignie, narozdíl od Regalu je to totiž samostatný model...
Avatar - Barrichello
To už fakt není pravda.
Barrichello
| 30. 4. 2014
>:D >:D >:D
Trosku praxe do teoreticke diskuse
Atila_
| 30. 4. 2014
Vzhledem k tomu, ze jsme tady asi jediny kdo ma s Buickem LaCrosse neco najeto, tak bych si dovolil pridat trosku reality do diskuse. Podle fotek vypada interier uplne stejne jako v normalnim modelu, lisi se pouze kozenymi potahy, obsitou palubkou a oblozenim z radobydreva. Coz je sice vsechno pekne, za ty penize celkem odpovidajici, ale rozhodne to zasadne ten interier nikam neposouva. Srovnavat neco takoveho s Audi nebo jinou premiovkou, ktera ma interier od zacatku navrzen jako premiovy je uplne mimo misu.
Standardni interier LaCrosse je s bidou na urovni evropske stredni tridy, koneckoncu je rekl bych dokonce o neco horsi nez interier Insignie, ktera v ramci evropske stredni tridy ma interier spise podprumerny. I naprosto zakladni Audi nebo Mercedes jsou uplne jina liga nez tenhle "ultra luxury" americky interier. Trosku mi to pripomina Lancii Thema, na papire luxusni automobil srovnatelny s EU konkurenci, v realu kdyz do toho sednete, tak nevite zdali se mate smat nebo plakat, protoze to ma horsi interier nez Hyundai za trista tisic.