Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Číně má premiéru Volkswagen Lamando L. Jinde ho nekoupíte

19. 1. 2022 • 13:34
49
15
Zobrazit náhledy (49)
Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L Volkswagen Lamando L

Čínský SAIC Volkswagen přichází s novým liftbackem, u kterého si dali na designu opravdu záležet. Model Lamando L dorazí na platformě MQB Evo.

Co je pro evropský trh Passat a Arteon, to je pro čínský trh nyní Jetta a Lamando L. Na rozdíl od Jetty, která je postavena na MQB platformě, je nová, líbivější verze postavena na platformě MQB Evo, na které už najdeme v podstatě všechny koncernové modely podobné velikosti - VW Golf, VW Caddy, Cupra Formentor, Seat Leon nebo Škoda Octavia.

Při pohledu na tvar matrixových LED světel můžeme s klidem říct, že se designéři Lamanda L nechali inspirovat elektrickými modely ID. Jakmile bude představen VW ID.6 Sedan, nebuďte překvapeni, že bude podobný právě Lamandu L. Dalším poznávacím znamením jsou podsvícená loga VW - vpředu bíle, vzadu červeně. Od Lamanda L však nečekejme elektromotory. Nový model má zatím oznámen jediný motor, všem dobře známé 1.4 TSI o výkonu 150 koní a 250 Nm. V průběhu produkce by mohlo dojít i na obsazení dvoulitrovým TSI. I přesto, že Lamando L dorazí s nijak ohromujícím výkonem, na rozdíl od evropských modelů na stejné platformě nabídne víceprvkovou zadní nápravu.

Ani na čínském trhu se zájemci o VW nevyhnou chromovaným prvkům v nárazníku připomínající koncovky výfuků. Stále tak marně čekáme na moment, kdy automobilky od tohoto naprosto zbytečného trendu upustí. Lamando L se stejně jako evropský vzdálený příbuzný Arteon může pochlubit bezrámovými okny a svažující střechou k zádi ve stylu kupé.

Nový liftback od VW vyrostl na 4784 mm do délky, 1831 mm do šířky, 1469 mm do výšky a rozvor byl prodloužen na 2731 mm. Při nahlédnutí do interiéru najdeme až na pár drobností totožný interiér, který kvůli svému kontroverznímu pojetí prošel zatěžkávací zkouškou zákazníků VW na aktuální, osmé generaci Golfu. Ve výbavě dostane zákazník soundsystem Beats, ambientní osvětlení, head-up displej a také střešní okno. V případě zavazadlového prostoru se dostáváme na příjemných 575 litrů.

VW Lamando L by se na čínském trhu mělo začít prodávat v průběhu letošního léta. Řekněte nám upřímně - pokud by se tento model nacházel na evropském trhu, myslíte, že by si našel své místo? Nebo by v konkurenci zaběhlého VW Arteon neobstál?

Související články

Témata
Avatar - Stejsn
20. 1. 2022 14:57
Re: Predok ok, zadok peugeot.
Mně i předek připomíná Peugeot a to konkrétně 407 Coupé.
Avatar - Stejsn
20. 1. 2022 10:57
Písmo
příjde mi trochu zvláštní, když je to model jen pro Čínu a nikde jinde se prodávat nebude, proč na tom jsou nápisy LAMANDO latinkou?
20. 1. 2022 08:31
Re: Bomba
Sucasny Golf je po stranke dizajnu slapnutie do h..a. Nech sa nikto neurazi, ale golf je vybehovy model a mozno posledny. A VWu by to silne prospelo. Je nacase prijst s inym nazvom ktory zaroven predefinuje dany segment vozidiel a nastavi nove pravidla a standardy.
20. 1. 2022 08:20
Predok ok, zadok peugeot.
Mohol by VW vysvetlit, preco pre EU ponuka otrasny, ale fakt otrasny golf ci ine nepodarky a pre cinu pride s napaditym dizajnom?
20. 1. 2022 07:59
Predaj v Europe
Ak by to mali predávať v Europe, tak by pre to auto museli vyrobiť novú výrobnú linku a veľa dielov by muselo byť nových - cena by šla brutálne hore. V Číne majú totiž iné priority ako my v Europe, dôležité je len to, ako to vyzerá zvonka a jak moc cingrlátek to má. Interiér má spracovanie v lepšom prípade jak amerika z 90. rokov. Tam sa vôbec nerieši to, či niečo drnčí počas jazdy, alebo či má okno plynulý chod bez zadrhávania. Na pohľad sú autá pre čínsky trh rovnaké, ako tie naše, ale stačí naštartovať.... Platí to aj pre mercedes
Články odjinud