Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf VIII zná první české ceny, na úplný základ si ještě počkáme

Ondřej Mára Ondřej Mára 14. 1. 2020 • 18:56
137
164
Zobrazit náhledy (137)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf

Automobilka Volkswagen konečně odhalila český ceník osmé generace modelu Golf, jehož premiéra se uskutečnila již koncem října minulého roku. V konfigurátoru se však zatím objevují pouze dva stupně výbavy s omezenou paletou motorizací, ta se však bude během roku rozrůstat.

Základem na českém trhu bude Volkswagen Golf s motorizací 1.0 TSI 81 kW, který by měl startovat na částce 479.900 Kč. Novinka tak bude o celých 27.000 Kč dražší, než v současnosti nejlevnější model sedmé generace. To se však Volkswagen pokusí vykompenzovat výrazně bohatší základní výbavou.

V té by neměly chybět například LED přední i zadní světla, bezklíčové odemykání, digitální přístrojový štít, mobilní internetové služby We Connect a We Connect Plus, automatická klimatizace, jízdní asistent Lane Assist, atd. Zajímavostí českého trhu bude také standardní zimní paket, který nabídne vyhřívaná přední sedadla, volant nebo trysky ostřikovačů.

Nejdostupnější verze nového Golfu se však začne vyrábět až v osmém týdnu tohoto roku a v konfigurátoru byste ji tak zatím hledali marně. Navíc bude dostupná jen a pouze s přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 81 kW.

Prozatím nejdostupnější výbavou nového VW Golf na českém trhu je tak výbava Life. Cena začíná od 548.900 Kč a to v kombinaci s motorem 1.5 TSI EVO 96 kW a manuální 6st. převodovkou. Pro zájemce o vznětové motory je připraven turbodiesel 2.0 TDI 85 kW (od 593.900 Kč) a příznivci ekologie mohou sáhnout po 48V mild-hybridu 1.5 eTSI 110 kW mHEV v kombinaci se sedmistupňovým DSG, který startuje od 653.900 Kč. Časem by se však ve výbavě Style měl objevit i motor 1.0 TSI 81 kW, se kterým by měla tato výbava startovat na částce již od 524.900 Kč.

Ve výbavě Life už přitom zákazníci dostávají například 16“ litá kola, akustický parkovací systém ParkPilot, automatickou 3-zónovou klimatizaci climatronic, adaptivní tempomat ACC s Front Assist, bederní opěrku, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, variabilní podlahu zavazadlového prostoru nebo ambientní osvětlení interiéru I s výběrem z 10 barev.

Současným vrcholem českého konfigurátoru je výbava Style, která v kombinaci s motorizací 1.5 TSI 96 kW startuje na částce od 614.900 Kč. Opět však nechybí ani turbodiesel 2.0 TDI, tentokrát s výkonem již 110 kW (startující od částky 761.900 Kč), nebo mild-hybridní 1.5 eTSI 110 kW 7DSG mHEV s cenou od 716.900 Kč.

Golf VIII: Technická data a ceník dostupných motorizací
Motor 1.5 TSI 96 kW 1.5 TSI 110 kW 1.5 eTSI 110 kW* 2.0 TDI 85 kW 2.0 TDI 110 kW
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498 1498 1968 1968
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 96/5000-6000 110/5000-6000 110/5000-6000 85/3250-4000 110/3500-4000
Točivý moment [N.m/min] 200/1400-4000 250/1500-3500 250/1500-3500 300/1600-2500 360/1600-2750
Převodovka 6M 6M 7A 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 214 224 224 202 223
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 8,5 8,5 10,2 8,8
Komb. Spotřeba [l/100 km] 4,7 4,7 ? 3,5 3,7
Základní cena Life [Kč] 548.900 569.900 653.900 593.900 -
Základní cena Style [Kč] 614.900 638.900 716.900 - 761.900

Ve výbavě se pak objevují například 17“ litá kola, LED světlomety PLUS, Sedadla ergoActive ArtVelours, Paket světla a výhledu vč. Light Assist, Navigace Discover Pro s bezdrátovým App Connect, Lane Assist + Side Assist, Pre Crash, Paket zrcátka nebo ambientní osvětlení interiéru II s výběrem z 30 barev.

Nejvyšším stupněm výbavy, který však v ceníku prozatím nenajdeme, by měla být sportovně pojatá verze R-Line. Ta bude v základu osazena motorizací 1.5 TSI o výkonu 110 kW, se kterým bude startovat na částce od 650.900 Kč. Na zahájení výroby bychom si však měli počkat zhruba na konec první poloviny tohoto roku.

Ve výbavě by pak neměla chybět například 17“ litá kola, sportovně tvarované sedačky, sportovní podvozek, progresivní řízení a samozřejmě odpovídající designové úpravy interiéru a exteriéru, včetně ztmavení zadních skel.

První vozy Volkswagen Golf osmé generace by se mohly na českých silnicích začít objevovat již během března. V průběhu následujících týdnů a měsíců pak očekáváme rozšíření oficiální české nabídky o nové výbavové stupně a motorizace, včetně plug-in hybridů a sportovních modelů GTI nebo R, a zapomenout nemůžeme ani na vyhlíženou karosářskou variantu kombi.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
15. 1. 2020 20:55
WTF???
Kurna, do riti co to je za sracku. Bolo mi ctou a potesenim, ze som jazdil na VW Golf 3 a 4 generacie vo svojej doby slavy. A to som najazdil na golfikoch niekolko 100 tisic km. Ale tuto haraburdu by som nebral ani keby mi to davaju ako firemne vozidlo. Velka skoda ze z VW group ostala iba kopa srotu.
Avatar - wakantanka
15. 1. 2020 13:51
Re: Výbava/cena
No ale práve to čo hovoríš ty neplatilo pri uvedení Golfu VII. Práve ten s 1,2 TSI prišiel už v základe solídne vybavený a v cene, ktorú som už spomínal vyššie.
Avatar - lamal
15. 1. 2020 12:58
Re: slovensko je drazsi a bez winter?
jj asi som to blbo napisal, cokolvek co sa prihlasi na SK,,, narazal som skor na to, ze to moze vyrazne znizit cenove zvyhodnenie lacnejsieho aj noveho dovozu... jazdenky trpia najviac, ak chces vykonne auto za 8-10tis € tak je to sialeny poplatok a aj u tych aut lacnejsich ... holt mame drahy mitny system, stal raz tolko ako v CZ a majitelom je sukromnik nie stat, tak treba nahrabať ... no dost bolo politiky, sami vieme co doma mame :-|
Avatar - iudex
15. 1. 2020 12:42
Re: slovensko je drazsi a bez winter?
Ale registračný poplatok Ti kúpa auta v zahraničí nevyrieši, ten platíš za každé auto prihlásené v SR, bez ohľadu na to, odkiaľ si ho kúpil. Jedine že by si ho v Čechách nielen kúpil, ale aj postavil na značky. To tam ale musíš mať pobyt, resp. sídlo firmy, a to už je iná pesnička. Tiež som platil registračný poplatok 2700 eur so zaťatými zubami, v ten deň sa asi Ficovi hodne štikútalo.
Avatar - lamal
15. 1. 2020 12:32
Re: slovensko je drazsi a bez winter?
zalezi co kupujes a s akym vykonom... dat 800 - 1000€ ficovi do vačku len ako dan z prihlasenia z EU je len dalsia slovenska absurdita na obyc ludi co zivia mafiu

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku