Volkswagen Nutzfahrzeuge: Úspěšný rok 2010
Růst v roce 2010 byl zaznamenán díky nejlépe prodávané sérii T5, jejíž prodej vzrostl o 27 % na 148.000 vozů.
Naproti tomu řada Caddy zaznamenala 128.700 prodaných kusů, tedy o 8 % méně než v roce 2009, kdy zapůsobilo šrotovné zavedené v některých státech.
Crafter zvýšil s 37.450 vozy prodej o 10,4 % ve srovnání s 33.900 vozidly v roce 2009.
Nový Amarok dosáhl ve svém prvním roce počtu 22.600 prodaných vozů a 40.000 závazných objednávek.
V západní Evropě (s výjimkou Německa) vzrostly prodeje o 21 %, na 130.400 vozů.
Německý trh zaznamenal celkem 115.000 prodaných vozů po vypršení akce se šrotovným, která původně zvedla prodej VW Caddy v roce 2009. V Německu má Volkswagen největší podíl na trhu s lehkými užitkovými vozy.
Ve východní Evropě se prodalo 26.700 lehkých užitkových vozů. Nejvyšší nárůst zaznamenal ruský trh, o 27,8 % na 7.200 vozů.
V Turecku prodej vystoupal o 126,3 % s celkovými 24.020 prodanými vozy (10.600 v roce 2009).
Jižní Amerika se opět ukázala jako největší mimoevropské odbytiště užitkových vozů Volkswagen. V roce 2010 poskočil prodej o 84,5 %, tedy na 113.700 vozů řady T2, Saveiro a Amarok.
Prodej lehkých užitkových vozů stoupl také v Brazílii, a to především díky Saveiru, které svůj prodej zdvojnásobilo na 72.800 vozů. Klasický T2 zůstal na 26.100 prodaných kusech.