Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Passat Alltrack: První statické dojmy

Jan Mička Jan Mička 4. 3. 2015
14
1
Zobrazit náhledy (14)
Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat
Rozsáhlému ženevskému stánku Volkswagenu svým způsobem vévodí Volkswagen Passat Alltrack. Oplastované kombi jsme nezapomněli osobně prozkoumat.

Už minulá generace Volkswagenu Passat se mohla pyšnit odolnější verzí Alltrack, přičemž tímto vozem jsme tažení minulého Passatu na Auto.cz symbolicky zakončili. Ještě před příchodem novinky bylo téměř jasné, že ani jí se oplastovaná verze nevyhne, což by ostatně byla velká škoda.

Vůz vypadá ve světlech ženevského stánku Volkswagenu velmi odhodlaně, což má do jisté míry na svědomí hezký oranžový lak karoserie, ke kterému výraznější lemy blatníků, prahové nástavce se stříbrným dekorem a pozměněný design nárazníků, zkrátka pasuje. Na prvních oficiálních fotografiích nemusela být o 27,5 milimetrů větší světlá výška až tak patrná, naživo byste si ale s vozem troufli také do horších podmínek, než pouze do rozmáčeného pole. I tak je ale potřeba mít na paměti, že se jedná především o pohodlné kombi s pohonem všech kol, jehož dodatečné „brnění“ najde ve většině případů uplatnění ve městech nebo na parkovištích obchodních center, kde na vozy číhá spousta nepříjemných nástrah.

K úpravám interiéru se přistoupilo podobně, jako u minulé generace Passatu Alltrack. Za zmínku v podstatě stojí pouze plaketka před voličem převodovky, vnitřní nerezové kryty prahů s příslušným nápisem a režim off-road, který doplňuje volitelné profily Eco, Normal a Sport v menu multimediálního systému (v případě, že máte adaptivní podvozek). Elektronika pak vůz přizpůsobí pohybu mimo pevnou vozovku a aktivuje například asistent sjíždění kopců. Jinak je to ale Passat Variant jako každý jiný – s dostatkem prostoru ve všech směrech, zavazadelníkem o objemu 650 litrů, perfektním zpracováním na úrovni luxusního segmentu, a pokud zrovna nezvolíte základní čtrnáctistovku TSI, také se schopností táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 2,2 tuny (1.4 TSI zvládá 1,8 tuny).

Jak jsme uvedli ještě před ženevskou premiérou, bude Volkswagen Passat Alltrack dostupný s turbomotory 1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/162 kW (současný Variant jej aktuálně nemá) a turbodieselem 2.0 TDI o výkonech 110, 140 a 176 kW. Evropský prodej odstartuje v průběhu září.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

dokonalý
topesto
| 5. 3. 2015
sakra, měl jsem asi ještě počkat, tohle už je to dokonalý, včetně barvy :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku