Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Užitkové vozy: Výsledky za prvních sedm měsíců roku 2015

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Volkswagen užitkové vozy uvádí, že v prvních sedmi měsících letošního roku se dodávky jeho nových vozidel zákazníkům po celém světě zvýšily o 0,4 %.

Volkswagen Užitkové vozy od začátku ledna do konce července letošního roku doručil svým zákazníkům po celém světě celkem 256.600 lehkých užitkových vozidel, což představuje oproti stejnému období loňského roku, v němž bylo dodáno 255.400 vozidel, nárůst o 0,4 %.

Volkswagenů Caddy se za první sedm měsíců roku 2015 po celém světě prodalo 83.600 vozů, což je o 2,8 procenta méně oproti 86.000 vozidlům za leden až července roku 2014.

Modelová řada T se dočkala nárůstu prodeje o 6,1 procenta na 102.500 vozidel. V roce 2014 bylo zákazníkům dodáno 96.600 vozidel řady T a všech jejích derivátů.

Největší z dodávkových vozidel automobilky Volkswagen, modelu Crafter, se prodeje celosvětově zvýšily o 3,9 procenta na 27.600 vozů. Ve stejném období roku 2014 to bylo 26.600 vozů.

Prodeje pick-upů Amarok se oproti předchozímu roku snížily o 4,5 procenta na 42.800 vozidel, zatímco v roce 2014 to bylo 44.800 prodaných kusů.

V západní Evropě se prodeje užitkových Volkswagenů za loňský rok zvýšily o 2,0 procenta na 172.300 vozů. Rostl objem prodejů zejména ve Velké Británii (+15,5 procent), Itálii (+8,5 procenta), Španělsku (+12,1 procenta) a Nizozemsku (+ 8,4 procenta). V domácím Německu naopak dodávky zákazníkům za prvních sedm měsíců letošního roku klesly o 2,5 procenta.

Ve východní Evropě zaznamenal Volkswagen Užitkové vozy pokles o 22,1 procenta na 17.200 vozidel. Na Blízké východě došlo naopak ke zvýšení o 47,8 procenta na 19.900 vozidel dodaných od ledna do konce července 2015.

Jižní Amerika s 21.100 dodanými vozidly zaznamenala pokles o 8,8 procenta, zatímco v Africe došlo na zvýšení o 19,9 procenta na 9.100 vozidel. V asijsko-pacifické oblasti dosáhla značka s 8.200 vozidly předanými zákazníkům růstu o 3,4 procenta.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
2. 9. 2015 11:14
Re: Ked uz sme pri VW
Obávám se, že zdroje mají stejné jako ty nebo já, lepší zdroje mohou mít (když ne přímo auto.cz, tak nějaké další evropská média) o dění v Evropě (viz ta chladící kapalina, která se týkala regulace EU), ale o dění v USA nějaký autorský článek neočekávám a popravdě si ani na žádný z minulosti nevzpomínám, všechny kauzy z USA jsou zde jenom opsané agenturní články, často dokonce s chybami v překladu. Ani takový celosvětový megaprůšvih s Takatou, který nemá v historii obdoby, se zde nekomentuje víc než opisem zpráv z Reuters, Automotive News či podobných, v lepším případě nebo ČTK, v horším případě.
2. 9. 2015 10:56
Re: Ked uz sme pri VW
Tak napr. maju urcite lepsie zdroje ako ja. Okrem toho urcite existuju clanky v anglictine alebo v inych jazykoch, ktore ja alebo i dalsi citatelia nepoznaju a mozu tam byt uzitocne informacie. Tento system ma uz tolko aut, ze by toho nejaky clanok hodny urcite bol, podobne ako to bolo s chladiacov kvapalinou do (ak sa nemylim) Mercedesov a ich problemom s EU normami. Tento clanok by mohol byt podobneho charakteru.
2. 9. 2015 10:29
Re: Více mě zajímá prodej v Asii
Ne nechce, při prezentaci pololetních výsledků Winterkorn deklaroval, že s poklesem v Číně počítají jak v osobácích tak užitkáčích (dal i odhady poklesu) a jejich hlavní prioritou ke zlepšení je trh USA kde se chtějí posunout v osobácích pod značkou VW, ale to není nic nového, to je stará píseň.
Avatar - Bubáq
2. 9. 2015 10:22
Re: Více mě zajímá prodej v Asii
Ne nejsou. Trh užitkový vozů roste celosvětově; v Číně tento trh ještě nezpomalil, velké přírůstky mají trhy v Indii a Thajsku.
Opravdu si Gvicku2 myslíte, že s tím VW nechce nic dělat?! Při 8 ts. prodaných vozech (!!!) je to poněkud nepředstavitelná situace....
2. 9. 2015 10:04
Re: Ked uz sme pri VW
A jaký odborný článek očekáváš? Maximálně ti mohou přeložit obecnou informaci opsanou z nějaké agentury. Silně pochybuji, že redakce auto.cz má k dispozici špičkového právníka znalého amerického práva, který by dokázal vysvětlit o co přesně go. Takže se nedozvíš víc než si můžeš přečíst v tom Spiegelu.
[odkaz]
Popřípadě opsat článek nějaké právnické firmy
[odkaz]