Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo V40 dostalo facelift: Má Thorovo kladivo a několik nových laků

Jan Mička
Diskuze (9)
Volvo přiveze do Ženevy kompaktní model V40 v modernizovaném provedení. Vůz se nechal inspirovat novou generací XC90.

Volvo V40 je nejprodávanějším modelem švédské automobilky v Evropě a celosvětově si drží druhou pozici. Současná generace sdílí technický základ s Fordem Focus a prodává se už od roku 2012, po pěti letech na trhu tedy přišla modernizace vhod. Vůz je nyní po vzhledové stránce ještě uhlazenější a bere si hodně z SUV XC90 představeného předloni.

Kdo čekal revoluci, nechť čeká dál na novou generaci. Volvo V40, potažmo V40 Cross Country, dostalo upravené světlomety s motivem Thorova kladiva, nabídku obohatilo pět zbrusu nových laků karoserie a tři odstíny převzaté z jiných modelů značky. V interiéru pak najdeme nové čalounění City, obložení připomínající frézovaný hliník a kontrastní prošívání na výplních dveří. Alespoň z prvních fotografií to vypadá, jako by Volvo vyrobilo elektromobil - zakrytovalo totiž snad všechno, co se dalo.

Volvo V40 se u nás aktuálně nabízí s osmi motory, přičemž ten nejúspornější bude ještě úspornější. Automobilka v oficiálních materiálech připomíná snížení produkce emisí dvoulitrového čtyřválce D2 z 94 na 89 gramů CO2, což po přepočtení odpovídá průměrné spotřebě 3,8 l/100 km. Novinkou je služba Volvo On Call pro chytré telefony s operačním systémem Windows 10, která umožňuje na dálku ovládat některé funkce infotainmentu vozidla, a technologie ClearZone pro lepší filtrování vzduchu proudícího do kabiny.

Jan Mička
Diskuze (9)
25. 2. 2016 12:17
Re: Kategorie
Problém je v tom, ze tebou zminovane modely do subpremie chteji patrit necim jinym, nez vyvazenosti ve všech ohledech a kvalitou.

Alfa je dobře auto, kvalita interieru ale není nejlepší, jezdili jsme s ni s pritelkyni několik mesicu ve verzi 1.4T 125kW, motor dobry, podvozek ok, znatelna turbodira, hezka karoserie, prumerny interier, nijak valna kvalita.

Subaru je urcice po technicke strance na vysoke urovni, ani spolehlivosti bych se nebal, interiérem ale yaostava ve všech ohledech.

Pokud volvo beres jako celek a zaradis ji do subpremie, tak rekneme, ze to není daleko od pravdy, pokud se koukate na tento specificky model, tak 1er, A-klasse ani A3ka není o nic vice premiovejsi nez V40ka. Ve vztahu k této kategorii bych řekl, ze Volvo je plnohodnotnym premiovym konkurentem ve všech důležitých ohledech, moznosti vysokych stupni vybavy, sire motorove palety a vykonu, kvality vnějšího a vnitřního designu, pouzitych materialu atd.
Avatar - chalan66
24. 2. 2016 23:02
Re: Kategorie
Na aute je dôležité aké má jazdné vlastnosti, ale nemenej dôležité je aj dizajn auta a celkový pocit , ak sa v aute dobre cítiš a si naň hrdý ( pokial auto nie je ako pracovný nástroj !) Tak že k veci ! Subaru je to najškaredšie auto za stráááášne veľké prachy ! Ja by som ho nekúpil ani ak by mi platili !! Samozrejme fanúšik tejto značky bude mať kopu protiargumentov, ale páni !! Dizajn je viac ako 2/3 auta a to SUBARU stále chýba !! Alfa Romeo je zas o inom
Avatar - chalan66
24. 2. 2016 22:57
Pán boh zaplať :-)
Aspoň jeden model značky, čo nie je poznačený hrozným dizajnom XC90 a S90 !! Tie hrozné krabice a dizajnové nepodarky , môžu len závydieť tomuto autu , čo dobre vyzerá, má dušu a je nadčasové !! Ten ostatok je už teraz okukaný hnus !
24. 2. 2016 19:23
Re: Kategorie
No myslím, že takové subaru levorg nebo alfa quilieta jsou taky takové subpremiové kompakty.
A nemyslím, že by je volvo nějak výrazně předčilo, myslím že každý má něco.

Subaru jízdní vlastnosti, praktičnost + 4X4
Alfa - šmrnc, jízdní vlastnosti, výkonná QV verze
Volvo - vysoká kvalita a dizajn interiéru, široká nabídka motorů a úsporné diesely.

Myslím, že vnější dizajn je u všech velmi kvalitní - napsal jsem jen věci, kterým pro mě ostatní auta vybočují. Osobně bych bral subaru ( nečekaně :-) ) i za cenu vyšších provozních nákladů.
24. 2. 2016 17:32
Re: Kategorie
Presne tak. Bal jsem se, ze ho v zajmu "unifikace" zhranati, ale nestalo se tak. Ten facelift je skutecne citlivy a promysleny. Je krasne videt, ze kulata a hranata auta vedle sebe mohou v nabidce bez problemu fungovat. Ostatni by si mohli vzit priklad.