Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Všechna auta zaměstnanců Arvalu budou do konce roku čistě na elektřinu, říká Tomáš Kadeřábek

redakce AUTO.CZ pdc
Diskuze (32)

S jakými mýty se nejčastěji potýkají ti, co nabízejí auta na elektřinu? Co je pro zákazníky, když si takové auto vybírají, rozhodující? Jsou elektromobily skutečně zelené? Proč je dobré si je pořídit na operák?

Jaké má velká leasingová společnost zkušenosti s elektrovozy z druhé ruky? Jakou mají po letech kapacitu baterií? A je provoz elektrického auta skutečně levnější než toho se spalovacím motorem? To jsou otázky, které jsme položili v novém podcastu Tomáši Kadeřábkovi ze společnosti Arval.

Tomáš Kadeřábek pracuje jako šéfkonzultant a expert na elektromobilitu ve společnosti Arval. Vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a v Arvalu začal pracovat už v roce 2006, kdy firma v Česku poskytovala operativní leasing pro 1500 aut. Dnes jich je přes 30.000. Pracoval na různých pozicích v oddělení obchodu a od roku 2019 má na starosti poradenství lidem zejména v oblasti elektromobility. Více než tři roky jezdí služebním elektromobilem, jak prozradil v podcastu Za volantem Davidu Šprinclovi.

redakce AUTO.CZ pdc
Diskuze (32)

Doporučujeme

23. 6. 2024 05:49
Odpověď
K smíchu.. Pan Kadeřávek si dělá jen PR. :D
20. 6. 2024 15:34
Palec nahoru
Dobrý rozhovor! :yes:
Avatar - eLzyx
20. 6. 2024 13:34
Re: Tak totálním přechodem...
ani na podvozek ... nejlepší offroad je služebák
Avatar - eLzyx
20. 6. 2024 13:33
Re: Tak totálním přechodem...
zajímavé je, že tohle slýchám od lidí, co nikdy žádné auto nezrenovovali, ani se o to nepokusili. Zadané renovace nebo opravy se do toho nepočítají, to umí každý Jarmil.
Naopak co já znám lidi, co mají Tesly, ale i třeba Taycany, tak je mají, stejně jako já, aby jim to ušetřilo starosti s "every day" autem a měli více času se věnovat těm závodním, nebo třeba veteránům.
Avatar - eLzyx
20. 6. 2024 13:30
Re: Tak totálním přechodem...
tos asi viděl toho ostravského cypa ... nešlo o poruchu, ale ČEZ oyeb. 180kW to dává jen pokud máš 1000V auto. Což tu vlastně žádné není. S 400V autama to jede jen kolem 80kW. Proč? Ampéry.
Řešení? Mění kabely, aby snesly větší proud a těch 180kW bylo dostupných i pro 400V auta