VW Multivan 2,0 TSI (150 kW, 350 Nm): Místo šestiválce
Pozornost na stánku Volkswagenu strhovaly novinky většího formátu (Bulli, Golf Cabrio), ale i loni modernizovaný Multivan měl co nabídnout.
Místo atmosférického šestiválce 3,2 V6, který automobilka vyřadila kvůli vysoké spotřebě s příchodem modernizované podoby VW T5, zaujímá nová vrcholná benzinová motorizace. Do Multivanu se letos na jaře dostane čtyřválec 2,0 TSI se 150 kW a 350 Nm.
Ve spojení se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou bude umět zrychlovat z 0 na 100 km/h za 9,5 s a nejvíce pojede 200 km/h. Proti šestiválci má být kombinovaná spotřeba o 23 % nižší, konkrétně má turbobenzin v kombinovaném cyklu spalovat 9,8 l/100 km.
Mimo verze se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou bude v nabídce i 2,0 TSI DSG se sedmistupňovou dvouspojkovou skříní. Tento automat bude VW schopno dodat i ve verzi s pohonem všech kol 4Motion.