Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Multivan 2,0 TSI (150 kW, 350 Nm): Místo šestiválce

Ondřej Láník
Diskuze (3)
I když šlo v Ženevě hlavně o osobní automobily, své zastoupení zde měla i užitková divize VW.

Pozornost na stánku Volkswagenu strhovaly novinky většího formátu (Bulli, Golf Cabrio), ale i loni modernizovaný Multivan měl co nabídnout.

Místo atmosférického šestiválce 3,2 V6, který automobilka vyřadila kvůli vysoké spotřebě s příchodem modernizované podoby VW T5, zaujímá nová vrcholná benzinová motorizace. Do Multivanu se letos na jaře dostane čtyřválec 2,0 TSI se 150 kW a 350 Nm.

Ve spojení se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou bude umět zrychlovat z 0 na 100 km/h za 9,5 s a nejvíce pojede 200 km/h. Proti šestiválci má být kombinovaná spotřeba o 23 % nižší, konkrétně má turbobenzin v kombinovaném cyklu spalovat 9,8 l/100 km.

Mimo verze se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou bude v nabídce i 2,0 TSI DSG se sedmistupňovou dvouspojkovou skříní. Tento automat bude VW schopno dodat i ve verzi s pohonem všech kol 4Motion.

Ondřej Láník
Diskuze (3)
Avatar - skejpa
5. 3. 2011 14:37
Re: Sialenstvo...
Taky tohle spojeni nechapu. Jinak ja jel s 2.5TDI a ackoliv to ma papirove slabej vykon, jelo to celkem slusne. I na dalnici se ta krabicka neztrapnila. A spotreba byla tusim kolem 8-9litru.
Avatar - Atlis
5. 3. 2011 13:44
Sialenstvo...
Mame v praci Caravelle 2.0BiTDI a to auto pri sviznej jazde vezme 10-11l nafty. 2.0TSI bude mat otrasnu spotrebu.