Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha XSR700 XTribute je poctou klasickému modelu XT500

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 14. 11. 2018
21
4
Zobrazit náhledy (21)
Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute Yamaha XSR700 XTribute
Yamaha rozšiřuje svou řadu Sport Heritage o scrambler XSR700 XTribute, který je inspirován jedním z nejslavnějších modelů japonské značky.

Yamaha nabízí model XSR700 v rámci své řady Sport Heritage jako stylový naháč, spojující moderní techniku v podobě motoru a konstrukce rámu s řadou tradičních řešení. Pro modelový rok 2019 se na EICMA 2018 tento model dočkal nové verze XSR700 XTribute.

Novinka japonské značky je přímo inspirována modelem XT500 z let 1976 až 1989, představujícím se vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem jeden z nejúspěšnějších modelů značky Yamaha na evropském trhu.

Yamaha XSR700 XTribute na svůj vzor odkazuje především svým vzhledem, což se maximálně odráží v jejím barevném provedení, pro je použito označení 1981, připomínající nejúspěšnější období modelu XT500.

Kromě svých barev se novinka může pochlubit i novými řídítky s hrazdičkou, robustnějšími stupačkami, novým plochým sedlem a manžetami na přední vidlici. Styl scrambleru pak má umocňovat použité obutí v podobě pneumatik Pirelli MT60RS vhodných pro jízdu v terénu i na silnici. Poslední třešničkou na tomto dortu má být pod sedlo vyvedený výfuk Akrapovič, který ovšem není standardním prvkem výbavy, ale je k dispozici za příplatek.

Po technické stránce se nová Yamaha XSR700 XTribute prakticky neliší od výchozího modelu XSR700, což znamená, že s ním sdílí podvozek, rám i pohonnou jednotku v podobě kapalinou chlazeného řadového dvouválce, poskytujícího z objemu 689 cm3 výkon 55 kW (74,8 k) při 9000 min-1 a točivý moment 68 N.m při 6500 min-1.

Yamaha XSR700 XTribute se stane v nabídce své značky vedle modelu SCR950 druhým scramblerem. V nabídce evropských prodejců značky Yamaha se má tato novinka objevit v dubnu roku 2019.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - kari.laz
Dost daleko
kari.laz
| 15. 11. 2018
Tak je to bohužel dnes skoro se vším. Jak u aut, tak u motorek, až na supersportovní motorky, které umí díky materiálům udělat i celkem lehké. Ale je hezké vidět, že se občas ukáže něco, co úplně nezapadne
No...
Horst Fuchs
| 14. 11. 2018
Jak se na to tak dívám, tohle bych opravdu nechtěl čistit. Už jen to vedení výfuku - proč je vlastně vytažený nahoru, když je veden pod motorem, a to opravdu proklatě nízko. XT byla velmi pěkná čistě účelová motorka, ale tento "tribute"? Fakt nevím.
Dost daleko
Xylo
| 14. 11. 2018
Každopádně dost daleko od lehkého XT 500 :-)
Avatar - kari.laz
...
kari.laz
| 14. 11. 2018
Zajímavé a i výkony na vyjížďku, příměstský i městský provoz super. Zpestření mezi motocykly to bude každopádně, ale asi jich stejně moc vidět nebude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku