Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2016: Megagalerie sporťáků a tuningových kreací

Jan Mička Jan Mička 4. 3. 2016 • 05:41
124
12
Zobrazit náhledy (124)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Ženevský autosalon ve čtvrtek otevřel brány veřejnosti. Pokud se na něj letos nechystáte, prohlédnete si přiloženou fotogalerii. Je totiž plná sporťáků a tuningu!

Nejen z běžných modelů „pro lidi“ jsou světové autosalony živy. Vedle automobilů za pár set tisíc jsou vystavovány kousky za miliony korun, které máte na očích takřka na každém rohu a při troše štěstí se můžete posadit také dovnitř. Na Auto.cz se moc často tuningu nevěnujeme, v rámci ženevského autosalonu jsme však udělali výjimku a sestavili galerii nejbombastičtějších vozů, které zde byly k vidění. Jaké nás tedy zaujaly nejvíce?

Začneme tou příjemnější částí výstavy – expozicí německého Rufu. Ta nemohla být sestavena z ničeho jiného než vozů Porsche, přičemž hlavně šedý kousek Ruf Turbo R Limited přitahoval naši pozornost snad nejvíce. Vzniknul na počest úžasného Turba R z roku 1998, vzadu pracuje dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu 620 koní (456 kW), a dokáže se rozjet až na 339 km/h. Umí tedy jet stejně rychle, jako předchůdce.


A nyní z jiného soudku – Mansory. U něj člověk napoprvé nevědět, jestli se má smát, nebo brečet. Vedle relativně běžných šíleností na základech Mercedesů totiž úpravce dovezl také Rolls-Royce Wraith, na který spotřeboval opravdu spoustu zlaté barvy. Palm Edition 999 je z našeho pohledu vrchol nevkusu a naprosté podrývání hodnot značky. Je sice pravda, že samotná automobilka dokáže v Goodwoodu vyhovět téměř veškerým požadavkům zákazníků a máme dokonce informace o několika Phantomech, které si majitel nechal vyrobit s šachovnicovým interiérem, avšak čeho je moc, toho je příliš.

Foto: Vít Hlaváček

Související články

Témata
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2016 19:13
Nové Mercedesy to je Dizajnová tragédie, všechny vypadají st
člověk neví jestli za váma jede Mercedes A B C D E F G H CH I J K L M N a tak dál a tak dál
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2016 19:11
Za nejpovedenější vidím Mercedes Brabus Classic, to je pecka
Stejně tak Alpina BMW 7 je nádhera, jenom ty zadní koncovy výfuku nic mocm jinak ale skvělý
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2016 19:07
Top největší Hnus Šedý Mergl Blé, to je best of
V těsném závěsu za ním velice těsně Porsche Macan , řekl bych že je to spíš remíza s Merglem Blé no a za nimy fialový hnus v podání Porsche Panamery, nic hnusnějšího tam už nebylo, dále červený Phantom a zlatý Flying Spur, jo a taky hned první fotka ty debilní maskáče Audi fakt nesluší, divím se žo Audi povolilo, hej v Audi vzpamatujte se jo, copak chcete aby měl tenhle hnus vaše logo ?
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2016 19:02
118 - 119 je Fialový Hnus
:no: :no: :no: :no:
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2016 19:01
strana 114 a 117 to je vžně odporné a na zvracení
:no: :no: :no: :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku