Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

9ff GT9: porazí Veyron?

Nadim Eid
Diskuze (29)
Na světě je zpráva o dalším adeptovi na nový rychlostní rekord. Je jím Porsche 911 upravené dortmundskou firmou 9ff a přejmenované na GT9. Tuto značku už dobře známe hlavně díky rekordně rychlým modelům s velmi dobrým základem Porsche.

9ff tvrdí, že s šestiválcovým přeplňovaným boxerem o objemu 4010 cm3 dokáže vystřelit Porsche až k rychlostní hranici 407 km/h, což by nakonec mohlo stačit i na Bugatti Veyron. Výkon tohoto motoru by měl být 726 kW při 7850 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 974 Nm při 5970 ot./min. Akcelerace z 0 na 100 km/h má trvat 3,2 s.

Zajímavý je fakt, že jsou prodány už dva exempláře GT9, aniž by byl první vůz hotový a provozuschopný. Cena bez daně je stanovena na 476 000 eur (cca 13,4 milionu Kč).

První 9ff 997 se představí v celé své kráse na Top speed day v Nardu. Tam předvede jestli na Bugatti má nebo ne. Poslední adept na nový rychlostní rekord, SSC Ultimate Aero TT, to zatím nedokázal.

Nadim Eid
Diskuze (29)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 3. 2007 11:44
Re: Porazí neporazí..
To jo.. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 3. 2007 22:37
Porazí neporazí..
Každopádně už existuje první nabouravší majitel Veyronu. [odkaz]
Avatar - freeman
28. 3. 2007 21:57
Re: Veron
Ano máš úplnu pravdu. Je to s webu www.autoweb.cz a súhlasím s každým jedným slovom. Konečne to niekto napísal jednoducho a výstižne. Gratulujem !
Avatar - freeman
28. 3. 2007 17:37
Veron
okud jste ale stále nepochopili rozdíl mezi těmito snaživci a Veyronem, rádi vám ho prozradíme. Zatímco SSC Ultimate Aero TT i 9ff GT9 vypadají jako přestrojená závodní auta (upřímně, ničím jiným v podstatě nejsou) a za jejich volant při pokusech sedají ostřílení závodní a zkušební piloti, Veyron může řídit i vaše babička. Nebo skoro. Kolegové ze slavného britského televizního pořadu Top Gear se rozhodli vyzkoušet jeho maximální rychlost. Za volant si sedl James May, přezdívaný Captain Slow, který sám o sobě tvrdí, že není nijak zvlášť výjimečný řidič. Maximální rychlosti dosáhl zcela bez problémů a podle jeho slov to bylo naprosto nedramatické. Cítil jen drobné zachvění když při zpomalování lehce šlápl na brzdu a vysunul se zadní spoiler. Kromě toho zvládl při maximální rychlosti ještě komentovat a nemusel ani moc křičet. Zkuste si tohle v některém ze samozvaných soků... ;-)
Avatar - SpiderJ
28. 3. 2007 17:06
neporazí
>:-[] >:-[] Veyron je totiž úplně jiná třída, můžou se maximálně měřit v nejvyšší rychlosti.... >:-[] ale cesta od 380 do 400 je delší, než by se lidem neznajícím fyzikální zákony zdálo...přečtěte si na stránkách BUGATTI něco o tom, jak složité bylo dostat z Veyronu 400kmh, kolik výkonu je třeba ve 380 na dalších 10kmh...jak je těžké uchladit motor, jak je těžké zaručit životnost? nene.. tuneři tohohlre bohužel nikdy nedosáhnou..chybí jim peníze, know how, zázemí VW.. ;-)