Abarth Punto Evo Esseesse: Tovární tuning ze 120 na 132 kW

Abarth Punto Evo Esseesse: Tovární tuning ze 120 na 132 kW

 
 
11.7. 2011 David Bureš David Bureš - db.png Google+ profil

Kit Esseesse je možné pořídit i pro rok starý Abarth Punto Evo.

Abarth zahajuje prodej kitu Esseesse (fonetický přepis zkratky SS – Super Sport) pro Fiat Punto Evo, který zvýší výkon tohoto italského hatchbacku na 132 kW (180 k). Abarth Punto Evo Esseesse se světu poprvé představil na loňském pařížském autosalonu.

Výkon přeplňované benzinového motoru 1,4 16V Turbo MultiAir je zmíněných 132 kW (180 k) v 5750 min-1, podle informací z loňského autosalonu Paříži leží vrchol točivého momentu 270 Nm v 3000 min-1.

Abarth Punto Evo Esseesse díky vyššímu výkonu zrychlí z 0-100 km/h za 7,5 s, maximální rychlost vzrostla na 216 km/h. Abarth Punto Evo se 120 kW akceleruje z 0-100 km/h za 7,9 s a jede až rychlostí 213 km/h.

Za vyšším výkonem stojí přeprogramovaná řídicí jednotka a vzduchový filtr BMC, turbodmychadlo Garrett GT1446 s pevnou geometrií lopatek zůstalo zachováno. Automobil je dále vybaven systémem start-stop a ukazatelem optimálního řazení, převodovka je šestistupňová manuální. Podle Abarthu činí spotřeba vozu v kombinovaném cyklu 6,1 l/100 km.

O zastavení auta se starají kotoučové brzdy na všech kolech, přední jsou s vnitřním chlazením, ty zadní jsou vrtané. Přední třmeny pocházejí od firmy Brembo. Kvůli pružinám Abarth a tlumičům Koni FSD na všech kolech má Punto Evo Esseesse nižší světlou výšku.

Vzhled vozu se od výchozího Abarthu Punto Evo liší jen v detailech, hlavní novinkou jsou loga Esseesse a speciální 18palcová kola. Kit Esseesse si mohou pořídit i zákazníci, v jejichž garáži už Abarth Punto Evo stojí. Podmínkou je, aby daný automobil nebyl starší než rok a neměl najeto více než 20 tisíc kilometrů. O instalaci kitu se postará oficiální servis Abarthu.

Jednotlivé díly budou dodávány zabalené uvnitř dřevěné bedny, kterou si budou moci vlastníci vozu ponechat jako netradiční doplněk.

Český zástupce značky si za Abarth Punto Evo účtuje 465.000,- Kč, cena za kit Esseesse činí 97.900,- Kč včetně DPH.

První vůz se štírem ve znaku byl zakladatelem značky Karlem Abarthem představen v roce 1951, jednalo se o model 204 Sport Spider. Abarth je od letošního roku společností Pitlane oficiálně zastoupen i v České republice. Pitlane je dceřinou firmou společnosti Scuderia Praha, která v Česku dále zastupuje značky Ferrari a Maserati.

Jake.auto.cz: Abarth Punto Evo (přehled všech článků)

Abarth.auto.cz: Vše o značce Abarth na auto.cz

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
Miloš Zeman v rozhovoru pro Blesk: Blbci u Palacha, vyhazov za šikanu a odhalený důchod Miloš Zeman v rozhovoru pro Blesk: Blbci u Palacha, vyhazov za šikanu a odhalený důchod

Český prezident Miloš Zeman byl už po 16. hostem pořadu S…

Soud zamítl reorganizaci vagonky Heavy Machinery Services, ta dluží miliardy Soud zamítl reorganizaci vagonky Heavy Machinery Services, ta dluží miliardy

Krajský soud v Českých Budějovicích v sobotu zamítl…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco? Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc…

Škoda Scala má české ceny. Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody Škoda Scala má české ceny. Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody

Šéf českého zastoupení Škody Auto nám v rámci prezentace…

 



Abarth Punto Evo: Ostrá evoluční tečka na českém trhu za 465.000,- Kč Abarth Punto Evo: Ostrá evoluční tečka na českém trhu za 465.000,- Kč

Kromě modelů 500 a otevřené 500 C nabízí Abarth také…

Abarth: Nové kity SS pro Punto Evo a 500C Abarth: Nové kity SS pro Punto Evo a 500C

Abarth nabídne zákazníkům nové kity Esseesse (SS) pro…

 



 
Poškozené dopravní značky: V jakých případech si jimi nemusíme řídit?

Poškozené dopravní značky: V jakých případech si jimi nemusíme řídit?

Dnes 07:00

Ne všechny dopravní značky jsou celoročně v plné kondici. Musejí se motoristé řídit značením, které je nejasné, poškozené, nečitelné, nebo zakryté? A komu si stěžovat?




Blesk.cz

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to mělo být opravené

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to…

Minulý rok se čas od času stávalo, že se některých uživatelům YouTube zobrazoval podivný doporučený obsah.…

Boo boo, pláčou miliony fanoušků! Zemřel nejkrásnější pejsek světa

Boo boo, pláčou miliony fanoušků! Zemřel…

Tuleň s afrem, nadýchaný medvídek, oranžový plyšák. Tak znějí některé z přezdívek chlupáče, svého času…

 

iSport.cz

Bö si ohlídal finiši a vyhrál masák v Ruhpoldingu, Moravec byl 15.

Bö si ohlídal finiši a vyhrál masák v Ruhpoldingu,…

Závod s hromadným startem na Světovém poháru biatlonistů v Ruhpoldingu vyhrál norský král sezony Johannes…

Arsenal vygumoval Chelsea a Sarri běsnil: Tohle nebudu tolerovat!

Arsenal vygumoval Chelsea a Sarri běsnil: Tohle…

V sobotním londýnském derby mezi domácím Arsenalem a hostující Chelsea existovalo na hřišti jediné mužstvo.…

 

Reflex.cz

Dcera revoluce: Jaký byl pohnutý život Eleanor Marxové a proč skončil sebevraždou?

Dcera revoluce: Jaký byl pohnutý život Eleanor…

Narodila se 16. ledna 1855 jako šesté ze sedmi dětí Karla a Jenny Marxových v Londýně. Navzdory krušným…

Chudoba v Česku: Jak jsme na tom v porovnání s ostatními zeměmi v EU

Chudoba v Česku: Jak jsme na tom v porovnání s…

Češi nejsou tak chudí, jak levice ráda tvrdí. Aspoň pokud vyjdeme z údajů Eurostatu a Českého statistického…