Abarth Punto Evo Esseesse: Tovární tuning ze 120 na 132 kW

Abarth Punto Evo Esseesse: Tovární tuning ze 120 na 132 kW

 
 

Kit Esseesse je možné pořídit i pro rok starý Abarth Punto Evo.

Abarth zahajuje prodej kitu Esseesse (fonetický přepis zkratky SS – Super Sport) pro Fiat Punto Evo, který zvýší výkon tohoto italského hatchbacku na 132 kW (180 k). Abarth Punto Evo Esseesse se světu poprvé představil na loňském pařížském autosalonu.

Výkon přeplňované benzinového motoru 1,4 16V Turbo MultiAir je zmíněných 132 kW (180 k) v 5750 min-1, podle informací z loňského autosalonu Paříži leží vrchol točivého momentu 270 Nm v 3000 min-1.

Abarth Punto Evo Esseesse díky vyššímu výkonu zrychlí z 0-100 km/h za 7,5 s, maximální rychlost vzrostla na 216 km/h. Abarth Punto Evo se 120 kW akceleruje z 0-100 km/h za 7,9 s a jede až rychlostí 213 km/h.

Za vyšším výkonem stojí přeprogramovaná řídicí jednotka a vzduchový filtr BMC, turbodmychadlo Garrett GT1446 s pevnou geometrií lopatek zůstalo zachováno. Automobil je dále vybaven systémem start-stop a ukazatelem optimálního řazení, převodovka je šestistupňová manuální. Podle Abarthu činí spotřeba vozu v kombinovaném cyklu 6,1 l/100 km.

O zastavení auta se starají kotoučové brzdy na všech kolech, přední jsou s vnitřním chlazením, ty zadní jsou vrtané. Přední třmeny pocházejí od firmy Brembo. Kvůli pružinám Abarth a tlumičům Koni FSD na všech kolech má Punto Evo Esseesse nižší světlou výšku.

Vzhled vozu se od výchozího Abarthu Punto Evo liší jen v detailech, hlavní novinkou jsou loga Esseesse a speciální 18palcová kola. Kit Esseesse si mohou pořídit i zákazníci, v jejichž garáži už Abarth Punto Evo stojí. Podmínkou je, aby daný automobil nebyl starší než rok a neměl najeto více než 20 tisíc kilometrů. O instalaci kitu se postará oficiální servis Abarthu.

Jednotlivé díly budou dodávány zabalené uvnitř dřevěné bedny, kterou si budou moci vlastníci vozu ponechat jako netradiční doplněk.

Český zástupce značky si za Abarth Punto Evo účtuje 465.000,- Kč, cena za kit Esseesse činí 97.900,- Kč včetně DPH.

První vůz se štírem ve znaku byl zakladatelem značky Karlem Abarthem představen v roce 1951, jednalo se o model 204 Sport Spider. Abarth je od letošního roku společností Pitlane oficiálně zastoupen i v České republice. Pitlane je dceřinou firmou společnosti Scuderia Praha, která v Česku dále zastupuje značky Ferrari a Maserati.

Jake.auto.cz: Abarth Punto Evo (přehled všech článků)

Abarth.auto.cz: Vše o značce Abarth na auto.cz

Spolupracujeme s TipCars.com
Řada skandálů firmou Uber neotřásla. Taxislužbě klesla ztráta Řada skandálů firmou Uber neotřásla. Taxislužbě klesla ztráta

Provozovateli alternativní taxislužby Uber Technologies…

Tajfun Hato zpustošil jih Číny. Byl nejsilnějším za posledních 53 let Tajfun Hato zpustošil jih Číny. Byl nejsilnějším za posledních 53 let

Na dvanáct vzrostl počet obětí, které si na jihu Číny…

Cesty prezidenta Zemana po krajích nejsou součástí volební kampaně, tvrdí Ovčáček Cesty prezidenta Zemana po krajích nejsou součástí volební kampaně, tvrdí Ovčáček

Instituce dohlížející na hospodaření stran a uchazečů…

Zápisník Adély Čabanové: Máme se na co těšit Zápisník Adély Čabanové: Máme se na co těšit

Za dva měsíce bude po sněmovních volbách. Za pět měsíců…

 
 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát

Přestavba sériového vozu Nissan GT-R zahrnuje jako…

Mazda si nechala patentovat nový motor. Co je na něm zvláštního? Mazda si nechala patentovat nový motor. Co je na něm zvláštního?

Japonský výrobce automobilů Mazda si nechal patentovat…

 



Abarth Punto Evo: Ostrá evoluční tečka na českém trhu za 465.000,- Kč Abarth Punto Evo: Ostrá evoluční tečka na českém trhu za 465.000,- Kč

Kromě modelů 500 a otevřené 500 C nabízí Abarth také…

Abarth: Nové kity SS pro Punto Evo a 500C Abarth: Nové kity SS pro Punto Evo a 500C

Abarth nabídne zákazníkům nové kity Esseesse (SS) pro…

 



 
Volkswagen T-Roc: Das Crossover si troufá i mimo město

Volkswagen T-Roc: Das Crossover si troufá i mimo město

Včera

Volkswagen představuje už dlouho dopředu avizovaný malý crossover T-Roc, kterým vstoupí do stále sílící kategorie.




Blesk.cz

Očima Františky: Krainová návrhářkou? Je to realita, nebo iluze?

Očima Františky: Krainová návrhářkou? Je to realita,…

V tuzemských společenských magazínech je Simona Krainová nejfrekventovanější českou modelkou, přestože…

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla to pomsta Srbům

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla…

Chorvatští hasiči pokračují v boji s řadou požárů, které v posledních dnech ničí rozsáhlou oblast podél…

 

iSport.cz

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás to dlouhodobě

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás…

Vyzkoušel si nové chlapce, trenér hokejové reprezentace Josef Jandač byl s projevem svého týmu ve středečním…

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím zbývá Evropská liga

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím…

Fotbalisté Slavie Praha na druhý postup do základní skupiny Ligy mistrů nedosáhli. Český šampion v odvetě…

 

Reflex.cz

Stokilometrový trek divokou přírodou aneb Mongolským Altajem až k Pěti svatým

Stokilometrový trek divokou přírodou aneb Mongolským…

Mongolsko je známé hlavně pro své nekonečné pouště, ale najdete tu i pravý opak. Hory porostlé bohatou květenou,…

Ivan Mládek: Za texty mi vyhrožovali vytržením jazyka, vypíchnutím očí i zabitím

Ivan Mládek: Za texty mi vyhrožovali vytržením…

Bez písniček Ivana Mládka (75) a jeho Banjo Bandu by bylo dětství mé generace rozhodně chudší. Vždycky mě…