Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Akční modely Citroën: atraktivnější Attractive

Ondřej Láník
Diskuze (0)
Citroën zahajuje v těchto dnech prodej druhé generace akčních modelů Berlingo Attractive a Xsara Picasso Attractive. Nová je především rozšířená paleta motorů, která v případě Xsary Picasso zahrnuje i vznětový motor 1.6 HDi 16V.

Tisková zpráva Citroënu:

Citroën zahajuje v těchto dnech prodej druhé generace akčních modelů Berlingo Attractive a Xsara Picasso Attractive. Oba modely zachovávají všechny výhody předcházející generace, nová je především rozšířená paleta motorů, která v případě Xsary Picasso zahrnuje i nový vznětový motor 1.6 HDi 16V.

Berlingo Attractive

Druhá generace akčního modelu Berlingo Attractive navazuje na jeden z největších prodejních úspěchů letošního roku ve stále populárnější třídě VDC (Van Derived Cars). Od uvedení představení v září 2003 bylo prodáno celkem 435 vozů této speciální série, z toho 288 v 1. pololetí roku 2004. Berlingo Attractive se tak podílí 18 procenty na celém trhu „krabicovitých kombi“ v České republice.

Prodej osobní verze Citroënu Berlingo i díky úspěchu verzí Attractive vykázal v 1. pololetí letošního roku úctyhodný meziroční nárůst 87 procent. Model Berlingo se stal nejúspěšnějším velkoprostorovým vozem ve svém segmentu.

Hlavním trumfem akčního modelu Attractive je příjemné sloučení vlastností vozu pro rodinu i podnikání. Citroën Berlingo Attractive nabízí pohodlí velkoprostorového vozu. Vychází z nejvyšší výbavy Multispace a obsahuje kompletní komfortní výbavu svého předchůdce. Liší se použitím specifického látkového čalounění „Reps“ ve dvou odstínech šedé barvy, které interiéru dodává příjemný a komorní ráz.

Zákazník navíc může zvolit dva nové laky: olivovou metalízu Persan nebo tmavě šedou metalízu Fer. Metalický lak je dodáván bez příplatku.

Standardní výbava Attractive zahrnuje manuální klimatizaci s atermickým čelním sklem, audiosystém s přehrávačem CD, boční posuvné dveře na levé i pravé straně, paket Výbava: loketní opěrky na předních sedadlech,letecké stolky na předních opěradlech vyjímatelný vozík Modubox uchycený v zavazadlovém prostoru, přední mlhové světlomety a metalický lak.

Akční model Attractive nabízí v plném rozsahu všechny praktické přednosti Citroënu Berlingo, včetně možnosti odpočtu DPH ve všech verzích.

Citroën Berlingo Attractive bude nabízen se všemi motory modelové řady Berlingo, tzn. 1.4i (55 kW), 1.6i 16V (80 kW), 1.9 D (51 kW) a 2.0 HDi (66 kW), v cenách od 495 900 Kč.

Xsara Picasso Attractive

Nový Citroën Xsara Picasso Attractive vychází z omlazené verze modelu, jehož prodej byl zahájen na jaře roku 2004. Změny se dotkly nejen vnější podoby vozu, ale i použitých technologií – například multiplexní architektury nebo posilovače řízení, který má nyní plynule variabilní účinek v závislosti na rychlosti vozu.

Speciální série Attractive zaujme použitím řady exkluzivních doplňků karoserie a interiéru. Vnitřní prostor vozu je zpracován v modrošedé harmonii s novým velurovým čalouněním „Abeille“, ke komfortnímu vzhledu přispívá rovněž volant s koženým potahem.

Standardní výbava zahrnuje automatickou klimatizaci s odděleným displejem, atermické čelní sklo, ESP + EBA (pro motor 1.6 HDi 16V), volant s koženým potahem aj.

Hlavním lákadlem se bezesporu stane Xsara Picasso Attractive s novým vznětovým motorem 1.6 HDi 16V s technologií vysokotlakového vstřikování Common Rail. Motor vytváří nejvyšší výkon 80 kW a dosahuje maximálního točivého momentu 240 Nm. V případě prudkého sešlápnutí plynového pedálu dochází ke krátkodobému zvýšenému přeplňování, díky kterému motor na přechodnou dobu vytvoří točivý moment 20 Nm.

Předností Xsary Picasso s malým dieselem je mimořádně nízká spotřeba 4,9 l/100 km ve smíšeném cyklu. Bez zajímavosti není ani cena – akční model Attractive s tímto motorem bude nabízen již od 647 900 Kč.

Akční model bude nabízen s motory 1.8i 16V (85 kW) a vznětovými jednotkami 2.0 HDi (66 kW) a 1.6 HDi 16V (80 kW) v cenách od 564 900 Kč.

Všechny verze speciální série Xsara Picasso Attractive jsou nabízeny s možností přestavby na verzi N1 s odpočtem DPH.

Ondřej Láník
Diskuze (0)