Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde: První upgrade je tady

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde: První upgrade je tady

 
 

Alfa Romeo o tomto víkendu na Festival of Speed v Goodwoodu vystavila lehce modernizované MiTo Quadrifoglio Verde.

Špičková verze Quadrifoglio Verde je stále nejvýkonnějším zástupcem nejmenší Alfy Romeo současnosti. Ve své omlazené podobě se MiTo ve světové premiéře představilo na březnovém autosalonu v Ženevě a nyní je italská automobilka představila i návštěvníkům festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Exteriér Quadrifoglio Verde prodělal pouze mírné kosmetické úpravy. Pro dosažení širšího a nižšího vzhledu je upraven spodní okraj předního nárazníku a prostor okolo předních mlhových světel je nyní v černé barvě stejně jako mřížky ve dvojici otvorů ve spodní části nárazníku. Původně bylo okolí mlhových světel v barvě karoserie.

Slavné logo se zeleným čtyřlístkem, které najdeme na bocích nad směrovými ukazateli, je nyní na štítku z kartáčovaného hliníku. Orámování předních i zadních světel zůstalo titanově šedé, jeho odstín je ale o něco světlejší. Stejná úprava se odehrála i v případě orámování zadních svítilen, krytů vnějších zpětných zrcátek a klik dveří.

Standardem jsou nyní osmnáctipalcová litá kola obutá do nízkoprofilových pneumatik o rozměrech 215/40 R18. Původně stálo MiTo Quadrifoglio Verde na 17palcových kolech obutých do pneumatik o rozměrech 205/45 R17.

Uvnitř jsou standardem sportovní sedadla se středovou částí čalouněnou Alcantarou. Celočerný interiér doplňuje bílé a zelené stehování. To je použito i na volantu, řadicí páce a ruční brzdě.

Nabídku příplatkové výbavy rozšířila lehká skořepinová sedadla značky Sabelt z uhlíkových vláken. Ta jsou viditelná na zadní straně opěradel, zatímco ostatní části jsou čalouněny Alcantarou. Design a provedení těchto sedadel s logem automobilky na opěradlech je inspirován modelem 8C.

Standardní výbavou MiTa Quadrifoglio Verde je USB a AUX-IN zástrčka dovolující přímé napojení na multimediální systém Blue&Me s Bluetoothem, dále třeba tempomat, hliníkové pedály a opěrka levé nohy, sportovní přístroje s bílým podsvícením, rudě lakované brzdové třmeny, chromová koncovka výfuku či zadní parkovací senzory.

V případě pohonné jednotky se žádné změny nekonají a pod kapotou je i nadále přeplňovaný čtyřválec 1,4 TB MultiAir o výkonu 125 kW (170 k) při 5500 min-1 a točivém momentu 230 Nm, resp. 250 Nm v režimu Dynamic, při 2500 min-1.

S motorem spolupracuje šestistupňová převodovka C635 od Fiat Powertrain Technologies. Malý italský hatchback akceleruje z 0 na 100 km/h za 7,5 s a dosahuje maximální rychlosti 219 km/h. Spotřeba paliva v kombinovaném cyklu je 6,0 litru benzinu na 100 km.

Systém příplatkových aktivních tlumičů SDC (Synaptic Damping Control) spolupracuje se systémem DNA a MiTu QV pomáhá hlavně v zatáčkách a na nerovném povrchu.

JAKE.AUTO.CZ: Alfa Romeo MiTo: všechny testy a další články

Spolupracujeme s TipCars.com
Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon

Palestinské vedení přeruší veškerou komunikaci se…

Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel

Zatímco v 90. letech reagovalo Česko na rasismus a štvaní…

V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám

V Berlíně dnes pokračuje dlouhá série jednání o nové…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

Automobilovému průmyslu v České i Slovenské republice se…

Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění! Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění!

Evropská komise se bude zabývat návrhy parlamentního…

 



Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů Alfa Romeo MiTo Racer pro Ženevu i do showroomů

Mezi novinky, které si Alfa Romeo připravila pro ženevský…

Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300 Alfa Romeo MiTo Junior: Ve stopách Giulie GT 1300

Alfa Romeo představuje novou verzi subkompaktu MiTo. Nese…

 



 
Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Včera

Druhé generace se dočkal také bratr Dacie Duster se znaky mateřského Renaultu. Od rumunského sourozence se liší v několika ohledech.




Blesk.cz

Manželka Miloše Formana přiznala: Naše děti se stydí za češtinu!

Manželka Miloše Formana přiznala: Naše děti se stydí…

Oscarový režisér Miloš Forman (85) žije již léta s rodinou v Americe a do Čech se už zřejmě nikdy nevrátí. Jeho…

iPhone X už nebude výjimečný. Podívejte se na koncepty většího X Plus a menšího iPhonu SE

iPhone X už nebude výjimečný. Podívejte se na…

Snad jste si nemysleli, že to iPhonem X končí. Naopak, pro Apple je to nový začátek. Jedinou otázkou je, jak to…

 

iSport.cz

Plzeň není o jednom hráči, těší Vrbu. Kvalita byla vyšší než v poháru

Plzeň není o jednom hráči, těší Vrbu. Kvalita byla…

Příliš sdílný nebyl, v očích se mu ale zračila spokojenost. Trenér Plzně Pavel Vrba mohl kvitovat, jak jeho tým…

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…