Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi muselo stáhnout z vysílání tuto reklamu. Co je na ní špatně?

redakce AUTO.CZ
Diskuze (5)
Automobilka Audi upozornila, že za výrobu reklamního spotu je zodpovědný její partner z čínského společného podniku. Dodala, že záležitost vyšetří, aby se nic podobného už neopakovalo.

Video se připravuje ...

Německý výrobce luxusních automobilů Audi se v Číně stal terčem kritiky za reklamní spot, který přirovnává nevěstu k ojetému vozu. Čínští spotřebitelé reklamu označují za sexistickou a někteří dokonce vyzývají k bojkotu automobilky. Ta dnes uvedla, že reklama byla stažena.

Děj zhruba půlminutového reklamního spotu se odehrává na svatbě. K nevěstě těsně před uzavřením sňatku přispěchá ženichova matka a zkoumá její uši, nos i ústa. "Důležité rozhodnutí je třeba dělat pečlivě," uvádí se ve spotu, který je reklamou na certifikovaného prodejce ojetých automobilů Audi.

Reklamu na internetu kritizovaly tisíce čínských spotřebitelů, podle kterých je sexistická a ponižuje ženy. "Je to opravdu nechutné. Nedělá se něco takového při obchodování s dobytkem?" ptal se jeden z uživatelů populárního čínského mikroblogu Weibo. Ke kritice se připojil také list čínské komunistické strany People's Daily, který reklamu označil za "znepokojivou a neuctivou".

Autor: ČTK

redakce AUTO.CZ
Diskuze (5)
24. 7. 2017 08:50
Reklama^2
Tá irónia, keď si chceš pozrieť reklamu a ono ti to pustí najprv inú...
Avatar - Joky
20. 7. 2017 11:19
základem
je, aby celý koncern prolezlý levárnami a podvody už konečně díky pokutám krachnul a
převzal je někdo gramotný....
20. 7. 2017 09:16
Dobrá reklama
Matka se těší na vnoučata, tak zkouší, zda něvěsta není jenom převlečený buzerant, jak je to dnes obvyklé. Stejně s autem, majitel chce jezdit a ne pořád řešit problémy. Podle mě je ta reklama trefná s a dotýká se jen pedofilních transvesistních jeptišek, nebo jak to říkal už před pár lety Jeremy Clarkson.
Avatar - twistedTSD
20. 7. 2017 09:10
Dnešní doba...
Reklama je stupidní, ale to je tak všechno. Lidé jsou dnes nehorázně přecitlivělí.
20. 7. 2017 09:04
Prostě reklama
Lepší je dobře prověřit než později litovat.