Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi TT 2015 na prvních oficiálních skicách

Michal Fokt
Diskuze (92)
Jak bude vypadat třetí generace stylového kupé Audi TT? První oficiálně představené nákresy naznačují, že bychom neměli čekat nic převratného.

Už více než rok se docela intenzivně spekuluje o tom, co všechno přinese třetí generace Audi TT. Výkonnější motory, menší váhu, hi-tech infotainment a především se často mluvilo o tom, že v Ingolstadtu chystají skutečně dramatický design, jenž posune auto o pořádný kus dál.

Co se technických informací týče, ty si Audi určitě schová až do Ženevy, kde si třetí generace tétéčka odbude světovou premiéru, že bude mít TT infotainment (a interiér) na výši naznačila už výstava CES a pokud jde o design, ehm... Cosi naznačila detroitská studie Allroad Shooting Brake, u níž existovalo důvodné podezření, že má přední partie právě z příštího TT.

Ruku na srdce, dramatický a radikálně sportovní design si představuji úplně jinak určitě nejen já. Byla ještě šance, že zmíněný Shooting Brake s TT nic společného nemá, nyní se však objevily první oficiální skici příštího TT, které dosavadní spekulace bohužel potvrzují. Kompaktní ingolstadtské kupé si zachová charakteristický design karoserie a o veškeré drama se mají postarat hranaté světlomety a šestiúhelníkový singleframe. Vypadá to prostě, že původní TT z piedestalu nejpůsobivějšího kompaktu Audi hned tak něco nesesadí...

Michal Fokt
Diskuze (92)
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:03
Re: Design Audi
..a Oktávka a Fabka a takovejch bude jen přibejvat, fakt kVWásná budoucnost >:-[]
21. 2. 2014 08:28
Re: Design Audi
Přesně :yes:
Avatar - wakantanka
21. 2. 2014 08:28
Re: Design Audi
Presne na tomto princípe funguje aj iná "ikona" od VW - GOLF >:D Minimálne v posledných troch generáciách.
21. 2. 2014 00:54
Re: Design Audi
O rozdílu rychlostí a poklesu tlaku (protože je vršek zaoblený a tedy delší) si povídají děti na základní škole, ale realita je přeci jiná. Vztlak generuje spodní i horní strana křídla, létá se i vzhůru nohama, některá křídla mají delší spodní stranu, ale nevysvětluje to ani takovou věc, jako let letadla z papíru, což zná snad každé dítě.

Pokud auto chceš přirovnávat ke křídlu, tak jde přeci o tvar auta jako takového, ne jen víka kufru. Na běžných křídlech v letové konfiguraci žádný ekvivalent kulatého víka kufru nenajdeš. Důvod je zřejmý, ale co, byla to jen hříčka. Jak jsem napsal, auta běžně produkují vztlak, takže bych čekal tenhle prvek i v nové generaci. Najdeš ho ostatně i na A7 a ta zakulacené víko kufru nemá.
20. 2. 2014 22:40
Re: OBRAZ ROKU
;-)