Auta velkých automobilových manažerů: Jaká mají doma v garáži a o kterých sní?

 

Vysoké manažery automobilek potkáváme na prestižních výstavách a tiskových konferencích v drahých oblecích. Ve skutečnosti jsou velkými fanoušky aut, stejně tak jako my.

Enzo Ferrari jezdil málokdy vozy, které nesly jeho jméno. Od spojení s Fiatem používal pro soukromé použití většinou „obyčejné“ výrobky velkého turínského koncernu. Byly praktičtější a rozhodně ne tak choulostivé jako jeho závodní speciály pro běžné silnice. Jak je tomu dnes? Mnoho se změnilo. Magazín Drivetribe zpovídal několik současných velkých mužů na autosalonu v Ženevě. Většina z nich používá právě vozy těch „svých“ značek.

I „kapitáni průmyslu“ s příjmy, které normálnímu smrtelníkovi vyrážejí dech, totiž mají své automobilové sny. Žádný div, nedělají jen velký byznys. Výše platu totiž neznamená, že nejste blázen do aut. Dokonce si jich můžete dovolit i víc včetně historiků a splnit si svoje dětské sny... Co tedy vlastní a o čem se jim možná v noci zdá?

Torsten Müller-Ötvös, generální ředitel Rolls-Royce, prozradil: „Prodal jsem hodně svých vozů, když jsem se přestěhoval do Velké Británie, ale uvažuji o koupi Jaguaru E-Type. Je to auto, které jsem miloval, když jsem byl malý chlapec. Čím jezdím každý den? Mám rolls-royce.“ Jak překvapivé! Nicméně je logické, že německý velký šéf s sebou na Ostrovy sbírku nepřevezl...

Dave Pericak, vedoucí divize Ford Performance, v sobě nezapře milovníka modrého oválu: „Mám pět mustangů: ročník 1968, otevřený GT z roku 2000, pět let starý Boss 302, Limited Edition 2015 a o rok mladší V8. Vlastním také corvettu 1978, protože je to auto, o které jsem vždy usiloval a líbilo se mi už jako dítěti. Pro všední dny používám F-150 Raptor. Kdybych měl neomezené peníze, určitě bych si pořídil Ford GT.“ Smlouva s Dearbornem mu evidentně nezakazuje vlastnit veterána od konkurence, což je samozřejmě v naprostém pořádku!

Stefan Sielaff, šéfdesignér okřídleného B, si ve finále tak trochu postěžoval: „Vlastním Porsche 356 A z roku 1958, má takové čisté tvary... Také Morgan 4/4 a Aston Martin DBS Vantage 1968.“ A co Bentley? „Rád bych si pořídil Continental Mulliner R, ale to je trochu mimo můj rozpočet.“

Michael Mauer, šéfdesignér Porsche: „Jezdím všemi vozy, které máme v aktuální modelové řadě, dokonce i moje klasické nenesou jinou značku.“ Jenže také pokukuje jinam, dokonce geograficky velmi blízko: „Měl bych však někdy rád Mercedes SL. Pagodu. Vypadá tak lehce. To auto miluju!“

Fabrizio Giugiaro, návrhář GFG Design: „Vlastním Jaguar F-Pace. Obvykle kupuji auta pro funkci, ne pro styling. Ale tentokrát jsem si chtěl pořídit něco opravdu pěkného. F-Pace je jedním z nejhezčích současných SUV. V Turíně, kde žiji, jej skoro nikdo nezná a dost lidí se mě ptá, jestli jsem ho náhodou nenavrhoval. Auto, které bych rád měl? LaFerrari. Jeden z nejkrásnějších vozů značky všech dob!“ Je zajímavé, jaký má Ital ze slavné rodiny názor na současné tvary...

Victor Muller zůstává nadále generálním ředitelem Spykeru i přes bankrot a znovuvzkříšení, kterým si nizozemská firma nedávno prošla. Vyjádřil se následovně: „Rád bych vlastnil koenigsegg, úžasný stroj! Jezdím Spykery C8 Spyder a Aileron, ale momentálně žiji na Mallorce. Tam řídím hlavně Fiat 500C, v tomhle prostředí je ideální. “ A pak že je retro pětistovka se shrnovací střechou auto pro holky! Spyker po zmrtvýchvstání používá právě motory od Koenigseggu, takže jeho přání asi není nereálné, pokud má dostatek financí.

Andreas Bovensiepen, šéf rodinné Alpiny z Buchloe, exkluzivního ladiče BMW, prozradil: „V tuto chvíli řídím Alpinu B3 Touring.“ Nic překvapivého, jenže zamiloval se do úplně jiné Alpiny. Té francouzské, s písmenem „e“ na konci a technikou od Renaultu. „Auto, které bych chtěl vlastnit, je nová A110. Vypadá krásně.“ Osobně mu musím dát za pravdu. V posledních několika letech je to první novinka na čtyřech kolech, která nemá zvenčí ani jednu prvoplánovou stylistickou křivku navíc...

Spolupracujeme s TipCars.com
K Mezinárodní vesmírné stanici vyrazila nákladní loď Dragon K Mezinárodní vesmírné stanici vyrazila nákladní loď Dragon

Z floridského Mysu Canaveral po několika odkladech…

Za skladování munice ve Vrběticích nebude nikdo potrestán Za skladování munice ve Vrběticích nebude nikdo potrestán

Osvobozující rozsudek v případu skladování údajně…

Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR

Rusko by mělo Spojeným státům více pomáhat ve snaze…

V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší

Počet chybějících bytů v Praze se za poslední tři roky…

 
Zdroj: Drivetribe

Štítky Alpina Aston Martin Bentley Jaguar Koenigsegg

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody

První díl nové série The Grand Tour nasadil laťku vysoko.…

Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S... Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S...

Od roku 1979 nabízí Mercedes-Benz svůj ultimativní…

 





 
Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4  – Cena za půl sekundy

Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4 – Cena za půl sekundy

Dnes 18:42

Postavili jsem proti sobě dva exempláře Kodiaqu s 2.0 TDI se 110 a 140 kW. Má slabší verze vůbec nějakou šanci?




Blesk.cz

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru mozku má vedlejší účinky

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru…

Léčba republikánského senátora Spojených států Johna McCaina, který trpí mimořádně zhoubným nádorem na mozku,…

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není. Horáček na to dohlédl

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není.…

Představa komunisty Zdeňka Ondráčka v čele kontrolní komise pro Generální inspekci bezpečnostních sborů opět…

 

iSport.cz

Vítězka Ledecká si v mlze neviděla pod nohy: Ta druhá viděla stejný houby!

Vítězka Ledecká si v mlze neviděla pod nohy: Ta…

PŘÍMO Z ITÁLIE | V noci se dlouho jen převalovala, páteční závodní odpoledne jí zase znepříjemnila mlha, která…

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit mapa ligových trenérů

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit…

Jindřich Trpišovský podepíše smlouvu se Slavií. Tahle věc je totálně na spadnutí a nic kromě dohody majitelů…

 

Reflex.cz

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Dokumentární cyklus Modrá krev patřil každý jarní týden mezi nejpopulárnější programy na ČT2 se sledovaností…

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko pořádné železnice a silnice jsou hrozné

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko…

V roce 2011 se objevily zprávy, že kolem roku 2016 budeme jezdit vlakem z Prahy do Plzně díky novým železničním…