12.9. 2017 Stanislav Kolman Stanislav Kolman

Bentley Continental GT naživo: Fotky neklamaly, vypadá fantasticky!

Bentley Continental GT naživo: Fotky neklamaly, vypadá fantasticky!
 

Pokud ve vás úvodní snímky zcela nového Continentalu GT zanechaly pozitivní dojmy, pak nebudete zklamáni ani po první osobní zkušenosti.

Automobilka Bentley ukázala třetí generaci modelu Continental GT krátce před premiérou na autosalonu ve Frankfurtu. Předchozí dva kousky byste od sebe rozlišovali velmi těžko, namísto generační obměny šlo spíše o důkladné omlazení.

Nyní je ale vše jinak a Continental GT se od základu mění. Přídi dominuje obří a ještě hranatější maska, kterou doprovází velikostně pozměněné světlomety. Zadní svítilny jsou tvarem takřka totožné s koncovkami výfuků. Změny se odehrály také co do proporcí – auto je sice stejně dlouhé, avšak širší a má delší rozvor. Tím se tvoří ještě více místa pro posádku a zavazadla. Jedno se ale nezměnilo: na první pohled víte, že si právě prohlížíte čistokrevný luxus na kolech!

Přímo ve Frankfurtu jsme krátce po tiskové konferenci vůz prozkoumali také uvnitř. Je doslova úchvatný. V kabině je až nečekaně velké množství prostoru, samozřejmostí je pohodlné sezení a luxus, který vás obklopuje ze všech stran. Bentley však nezůstává věrné jen osvědčené klasice, jde s dobou. Efektivní je zejména 12,3“ displej infotainmentu, který je ukryt a odhalí se až po nastartování. Cestujícím jsou k dispozici USB zdířky pro nabíjení chytrých zařízení a konektivita s „jablky“ Apple CarPlay.

AUTOSALON FRANKFURT NA AUTO.CZ

Model je posazen na nejnovější koncernové platformě MSW, takže řadu komponent sdílí s nedávno odhaleným Porsche Panamera. Nechybí 48voltová palubní síť, jež mimo jiné pomáhá aktivnímu stabilizátoru nápravy. Tato vychytávka se jmenuje Bentley Dynamic Ride a má kombinovat vlastnosti sportovního vozu s pohodlím a komfortem na dlouhých trasách. Řidiči si mohou vybrat ze čtyř jízdních režimů, kromě módů Sport, Comfort a Custom je k dispozici také všeříkající Bentley.

Nové „Conti“ přijíždí se šestilitrovou jednotkou W12 o výkonu 466 kW a točivým momentem 900 Nm při 1.750/4.000 otáčkách. To je dost na to, aby vůz z klidu na stovku zrychlil za 3,6 sekundy a pokračoval až na maximální rychlost 333 km/h. Motor disponuje systémem deaktivace válců a společně s dalšími opatřeními (kupříkladu částečné využití pohonu všech kol) umí snížit emise CO2 až o 16 %. Automobilka dále uvádí, že plná nádrž nyní stačí na více než 800 kilometrů.

Připomeňme, že výroba modelu odstartuje ještě v letos, krátce po právě probíhající premiéře ve Frankfurtu. K zákazníkům dorazí první kusy v březnu příštího roku.

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
Akční plán proti kůrovci: ministerstvo chce zavést  nižší DPH na palivové dřevo Akční plán proti kůrovci: ministerstvo chce zavést nižší DPH na palivové dřevo

Ministerstvo zemědělství chystá novelu lesního zákona,…

Butinovou k přiznání donutili mučením, prohlásil ruský ministr zahraničí Lavrov Butinovou k přiznání donutili mučením, prohlásil ruský ministr zahraničí Lavrov

Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov chápe rozhodnutí…

Trinity, nebo Q bank? Moravský peněžní ústav získal bankovní licenci, hledá nové jméno Trinity, nebo Q bank? Moravský peněžní ústav získal bankovní licenci, hledá nové jméno

Největší česká kampelička bude moci s novým rokem zahájit…

Kosovský parlament schválil vznik armády. Mír v regionu je ohrožen, varuje Srbsko Kosovský parlament schválil vznik armády. Mír v regionu je ohrožen, varuje Srbsko

Kosovský parlament velkou většinou schválil transformaci…

 
 












Blesk.cz

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici. Doma skoná jen pětina lidí

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici.…

Většina Čechů by svůj poslední den nejraději prožila v klidu domova, ale ve skutečnosti se toto přání „splní“…

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5 hodiny! „Hodně aut zhaslo, čekáme na vlky...“

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5…

„Začíná tu být tma, hodně aut zhaslo. Čekáme na vlky.“ Tuhle lehce humornou zprávu posílali mobilem domů ve…

 

iSport.cz

LIGA NARUBY: Deli jako skála, sólo pro Kučeru a loket ve slabinách

LIGA NARUBY: Deli jako skála, sólo pro Kučeru a…

Teplický záložník Tomáš Kučera je prvním fotbalistou v historii české ligy, který nejdříve urazil Spartu…

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT míst v pohárech

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT…

Zatímco v průběhu podzimu stále více hrozilo, že český fotbal bude mít za dva roky jen čtyři zástupce v…

 

Reflex.cz

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce Mayové. Ta věří, že od EU získá další záruky k brexitu

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce…

Britská premiérka Theresa Mayová je přesvědčena, že je i nadále možné získat od Evropské unie další dodatečné…

Očima libertariána: Proč je stát vždy horší majitel a podnikatel než soukromník

Očima libertariána: Proč je stát vždy horší majitel…

Praxe ukazuje, že čím víc stát zasahuje do společenských a ekonomických vztahů, tím hůř, naopak čím méně se…