Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW Concept Active Tourer Outdoor: Není tím, co myslíte

BMW Concept Active Tourer Outdoor
BMW Concept Active Tourer Outdoor
BMW Concept Active Tourer Outdoor
BMW Concept Active Tourer Outdoor
27 Fotogalerie
Diskuze (1)
Pokud se auto jmenuje Outdoor, mělo by mít plastové ochranné lemy karoserie a blatníků a větší světlou výšku, souhlasí? U BMW si to ovšem nemyslí. Concept Active Tourer Outdoor je zamýšlen trochu jinak.

Když BMW představilo studii Concept Active Tourer, byl to trošku šok, i když trochu menší díky tomu, že rozšíření nabídky o předokolky bylo pro jistotu dlouho dpoředu avizováno. Ale stejně - kompaktní MPV s tříválcem, co vypadá trochu jako Kia? Navíc existují i značky, které tvrdí, že tenhle segment trhu už není, co býval...

Nicméně Active Tourer už je téměř rok stará záležitost a dnes tu máme jeho evoluci Concept Active Tourer Outdoor. Z názvu by se dala očekávat "allorad" crossover úprava s "terénním" bodykitem a větší světlostí, jenže realita je úplně jiná. Vlastně se původní Active Tourer a ten nový úplně shodují, jen Outdoor dostal velmi povedený lak Gold Race Orange, takže na něm více vyniknou chromové ozdůbky na náraznících a dveřích.

A proč tedy Outdoor? Tenhle praktický bavorák byl připraven pro výstavu OutDoor Friedrichshafen a je tedy zrozen k tomu, aby vás dovezl někam, kam můžete na ten "outdoor" vyrazit a to s potřebným vybavením, v tomto případě s jízdními koly. Po sklopení zadních sedadel do podlahy vznikne rovná ložná plocha, kterou lze využít k naložení dvojice bicyklů, které se dají upevnit do držáků, integrovaných do boků zavazadlového prostoru. Po uchycení lze bezproblémově sundat předních kola, samostatně je naložit a poté držák zasunout do kufru.

V Japonsku jsou podobná řešení vcelku běžná, ale v Evropě se jedná o první vlaštovku, která je určitě následováníhodná. Potěší i taková drobnost, jako sedátko na hraně víka kufru. Technika zůstává beze změn, což znamená již zmíněný tříválec 1,5 l s elektromotorem, vyladěný na výkon 140 kW. Ten má vůz rozhýbat na stovku pod 8 s a spalovat v kombinovaném režimu 2,5 l na 100 km.

Vstoupit do diskuze (1)