Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bratislavská továrna je nejbezpečnější ze všech fabrik Volkswagenu

Michal Fokt
Diskuze (35)
Závod Volkswagenu v Bratislavě byl už podruhé za sebou vyhodnocen jako nejbezpečnější ze všech továren automobilky.

Většina automobilek udržuje u svých zaměstnanců soutěžního ducha a v rámci jednotlivých zemí jsou pořádána různá klání, ať už jde o schopnosti mechaniků nebo jiné bohulibé činnosti. V různých disciplínách se utkávají se ale i poněkud větší celky. Volkswagen třeba hodnotí různé parametry i u celých výrobních závodů a v této oblasti jsou očividně velmi silní na Slovensku.

Výroba VW v Bratislavě byla totiž už druhý rok po sobě vyhodnocena jako nejbezpečnější provoz značky a získala tak opět interní ocenění Volkswagen Occupational Safety Trophy, což znamená, že zde mají zaměstnanci nejméně pracovních úrazů, ať už je to dáno jejich šikovností nebo, jak nám předkládá Volkswagen, nejlepší aplikací moderních technických řešení. Na druhém místě skončila továrna Volkswagen Navarra S.A. v Pamploně a na třetím Volkswagen Autoeuropa v portugalském Setubalu.

Volkswagen sice nespecifikoval výsledky vítězných celků ani firemní průměr, nicméně se pochlubil, že za posledních 12 měsíců snížil úrazovost o tři procenta. Trofej za bezpečnost se udílí od roku 1985 a monitorují se jak závody na výrobu osobních, tak užitkových aut.

V rámci jednotlivých fabrik spolu soutěží také jednotlivé organizační složky, tedy dílčí celky. Jako nejlepší bylo vyhodnoceno oddělení “HTW-2/3 Pre-assembly” ve Wolfsburgu, druhé skončilo “HK-Q Quality Assurance” v Kasselu a paf budete opět ze třetí příčky, která připadla “PAF, Finishing Centre” ve Volkswagen Slovakia.

Michal Fokt
Diskuze (35)
Avatar - PeterLuk
3. 10. 2013 15:36
Re: keby len najbezpecnejsi
Áno, pravda, tak som to počul, ale na ten Steyr som zabudol. Proste je to ale jedna z automobiliek, kte vyrábajú autá mnohých značiek,
3. 10. 2013 08:59
S Blatislavou to nemá nič spoločné
závod je v Devínskej Novej Vsi pri rakúskych hraniciach!!!

vyrástlo to na hnedom poly a chudáci slováci za taký plat, čo by Čech ráno nevstal do automobilky, slováci sa idú roztrhnúť ...

Škodovka v Mladej Boleslavy je na tom X krát lepšie s pracovnými podmienkami, platmi...atd. na základe skúseností desaitok ľudí, ktorí v tých závodoch konkrétne pracujú!!!

vstavaj jano hore na banu klopajú ak neskoro prídeš fárať ti nedajú...nemci ich učili a viedli už stáročia aj v baníctve !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asi tak ako všetko mylné "slovenské" v slovakistane

keby ich neučil a nedrezúroval nemec od podlahy s detailne vypracovnými technologickými postupmi, tak by nedosiahli ani úroveň dacie

Avatar - vabis
3. 10. 2013 07:31
Blava je good
jj Blava, tam jezdí nošovičtí "experti" na výzvědy >:D Protáhne je AtlasCopco, jako že jdou k němu na exkurzi jaký dodává tooling tam. ...Jinak Blava je celkově slušný závod :yes: Svým způsobem jej bratrům slovákům můžeme závidět.
3. 10. 2013 00:11
Re: keby len najbezpecnejsi
kecas pekne sprostosti, prave z prahy chodili rozhodnutia o zablokovani investicii do novsich modelov/technologii vyvinutych v baz/taz.
Pozri si navrh pokracovatela 1203, ktory bol dizanovo vysoko konkurencie schopny.
V nasom state bolo stale velmni vela schopnych lud, ci uz v cz alebo na sk, problem bol v riadiacich centrach - uradoch mimo realitu, ktore sidlili v Prahe (teraz nepoukazujem na cesko, ale na diletantov, ktori rozhodovali, pricom sami sedeli daleko mimo realitu a davali politicke rozhodnutia namiesto racionalnych).

2. 10. 2013 20:49
Re: ok
[odkaz]

Stačí jen zaměnit značku. >:-[]