Bristol pod nucenou správou
Malovýrobce Bristol Cars ze západní Anglie byl uveden pod nucenou správu. Nucenými správci se stali Tom MacLennan a Trevor Binyon ze společnosti RSM Tenon. Jejich prvním krokem bylo propuštění několika zaměstnanců firmy.
Soudem určení správci potvrdili, že prodej aut (Bristol provozuje jen jediný showroom v Kensingtonu v západním Londýně) bude nadále pokračovat, než se najde nový majitel firmy. Také vyzvali zúčastněné strany, aby prodej firmy proběhl co nejrychleji a byla tak zajištěna její budoucnost. V současné době vlastní Bristol Cars Toby Silverton.
Bristol Cars už několik let nezveřejňuje prodejní čísla svých aut. Poslední oficiální čísla pochází z roku 1982, kdy bylo vyrobeno 104 vozů. Předpokládá se však, že v posledních letech vzniklo jen několik Bristolů ročně. Výroba je umístěna ve městě Patchway nedaleko Bristolu.
Není to poprvé, kdy Bristol Cars trpí finančními problémy. Zřejmě nejslavnějším majitelem firmy byl bývalý závodník Tony Crook, který si své zákazníky přísně vybíral podle vlastních sympatií. Crook firmu opustil v roce 2001.
Ruční výroba vozů Bristol trvá od roku 1946, kdy se firma přeorientovala z konstrukce válečných letounů na luxusní automobily. V současné době firma vyrábí modely Blenheim (od roku 1993), Series 6 (od roku 2000) a Speedster (od roku 2003). Vrcholem nabídky je však Bristol Fighter s dveřmi typu gullwing a jeho silnější verze Fighter T, která je poháněna vidlicovým desetiválcem Chrysler s dvojicí turbodmychadel o výkonu 744 kW (1 012 k).